Laks,poteter og grønnsaker, 25 min


Jeg er veldig glad i salt mat.

Middag er det beste jeg vet.

Etter at airfryeren kom i hus, er jeg blitt mye flinkere til å lage middag, når jeg er alene.

Jeg kuttet poteter i biter, hadde på olje og krydder og satte de på pommes frites program, 195 grader, 25 min.

Etter halv tid, piper ovnen og du skal riste på potetene.

Da la jeg i bunnen grønnsaker og laks.

paprika, rød løk, persille, hvitløk.

Laks på toppen.

I tillegg hadde jeg en liten boks tzatziki, som jeg fikk når jeg kjøpte Toogoodtogo fra Bunnpris.

Too good to go. Første forsøk

Toogoodtogo igjen, brukt som mestringsøvelse

Så la jeg potetene på toppen og satte det til steking igjen de siste minuttene.

Suksess

Jeg var sulten og glemte å ta bildet etter at det var ferdig 😂😂

 

2 kommentarer
    1. Takk for godt tips til middag! Det så himmelsk godt ut. Har airfryer så en dag skal jeg prøve. Jeg dropper løk som jeg ikke tåler så godt. Litt hvitløk går bra. Synes ørret i fra First price er nydelig. Laks er også godt. Ha en fin helg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg