Toogoodtogo igjen, brukt som mestringsøvelse

Jeg fikk et innfall igjen i går.

Det dukket opp et varsel om at det var ledige Toogoodtogo – pakker.

Jeg tenkte at gjør det du, for du trenger det som et verktøy.

Da må jeg ut med bilen på kveldstid.

Det er øvelse i mestring.

Å orke å dra ut og kjøre på kvelden og når det er mørkt, ja det har før føltes uoverkommelig.

Nå kjenner jeg imidlertid at det kan jeg gjøre innimellom.

En liten kjøretur.

Og det hadde vært fotballkamp, mange biler og omkjøring på grunn av tunnelarbeid, så jeg fikk kjørt meg.

Men jeg gjorde det.

 

 

Pakke fra Bunnpris og Circle Q.

Pakken fra Bunnpris var ok for meg, men den andre var full av wienerbrød og boller.

 

For kr 39,- er jo det fantastisk, men for en som skal ha lite sukker, er det ikke bra.

Vel, det var fredag, så litt kunne jeg spise, men resten gikk i fryseren.

Det må porsjoneres og ikke noe jeg kan gjøre ofte.

Baguetten skal jeg fylle med kylling fra i går og gi noen minutter i airfryeren, til lunsj

Men jeg er stolt av at jeg kom meg ut en tur.

Jeg øver på å være mer aktiv, så det var et ledd i den prosessen.

Jeg kunne jo gått meg en tur, det ville vært sunnere.

Men det er noe med at det må være en gulrot der, det lille ekstra, for å motivere meg.

Så får spaserturene bli et alternativ etterhvert.

I dag

 

ps har dere sett Instagram kontoen: Spisoppmaten ?

Mange fine tips for å slippe å kaste mat.

2 kommentarer
    1. Jeg har hørt om Toogoodtogo igjennom Siv som har Snap kontoen Mat til Familien. Selv har jeg ikke benyttet meg av det enda, men det kan jo lønne seg i blant om man får ting man kan bruke 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg