Jussi Adler-Olsen, Offer 2117

Jussi Adler-Olsen, Offer 2117

Reklame leseeksemplar fra Aschehoug.

 

Da var det min tur å lese Adler-Olsens nyeste og jeg greide ikke å legge den fra meg. Gleder meg til film, for det må det bare bli for den kommer til å bli kjempespennende, akkurat som boken.

Den var nesten vondt spennende hvis dere forstår hva jeg mener, vond slik at man ikke har lyst til å lese men samtidig så spennende at man bare må fortsette.

Jeg har likt alle bøkene om Carl og gjengen hans og likt alle, unntatt Selfies, som jeg syntes var regelrett dårlig.

Derfor er det ekstra gledelig at han er tilbake på topp.

Nå har vi fått Assads historie og det skal bli enda mer spennende å høre hvordan det går i neste bok, med den brokede forsamling i avdeling Q.

Selfies, Jussi Adler-Olsen

 

 

I over ti år har Assad vært et gåtefullt kraftsenter i Avdeling Q. En kjedereaksjon av voldsomme hendelser bringer ham på randen av total kollaps. Bare Rose, som også har sine utfordringer, kan hjelpe Assad å fri seg fra de mørke demonene som vekkes til live av den spanske journalisten Joan Aiguaders dekning av en flyktnings tragiske død.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg