Jeg har ikke noe liv


Jeg sitter nå her jeg. Slik som i går.

I dag ser jeg Jakten på kjærligheten. Jeg må jo holde meg oppdatert på hvordan det går med Jørgen.

 

Jørgen har gården fremme i bildet, jeg bor til høyre ved fjordmunningen der borte.

Tutta forbereder seg på vinter. Hun er mer inne hun. Hun savner matfar hun også. Han hørtes så stolt ut her om dagen når han fortalte at hun hadde gått og lagt seg på rommet sitt selv. Hun bruker nemlig å mjaue og så må vi følge henne.😂

 

Jeg leste ut en julebok i går.

Kristine S. Henningsen, Et siste, trassig forsøk

Jeg begynte på en ny, på sengekanten, Jul for nybegynnere.

Men jeg kjenner at nå må jeg ha litt mer spenning.

Derfor vil jeg lese Dronningland i dag.

I går brukte jeg flere timer på novemberbøkene.

Når man skriver omtaler, går det mye tid.

Man skal hente informasjon, bilder, og det skal deles og følges opp.

Man gjør det ikke for pengenes skyld, for man får ikke betalt.

Ja, man får bøker, men de kan også lånes på biblioteket gratis.

For meg er det for å inspirere, bruke livet mitt til noe bra, gi dagene innhold.

Nå blir jeg bortreist mye av november og vil gjøre klar omtalene, så det eneste som mangler, er min mening om boken.

 

 

Jeg “jobber” jo litt med healing og mediumskap.

Jeg elsker mennesker.

Jeg tenker mye på hvordan vi mennesker er.

I går hadde jeg dette innlegget.

Kaos ja, men jeg har greid håret

Jeg er jo ikke ute på spennende oppdrag hver dag, og for meg er hverdagen viktig å fylle med noe meningsfullt.

Jeg har kommet så langt i livet at jeg følger hjertet og jeg bryr meg ikke det dust om noen ikke er enig med meg.

Slik må det være.

Du skal ikke leve livet ditt slik andre vil du skal gjøre det.

Jeg blir veldig forundret over slike kommentarer.

 

 

I himmelens navn, sitter du på rævva fra morgen til kveld.skaff deg et liv.dette er jo latterlig og det vet du selv.ja,vi har vondt, 

ja livet stinker. ja vi er utbrente.ja,vi eller jeg er er erererer. Realist..engler er i himmelen..yt og nyt.

 

Det sier jo absolutt ingenting om meg, for jeg lar ikke slikt gå innpå meg.

Det sier derimot veldig mye om denne personen som føler den må skrive dette.

Jeg blir egentlig litt trist, ikke for meg selv, men for vedkommende som har behov for å kaste dette over en person den ikke kjenner.

I full offentlighet, skriver du e-Mail adresse, ja for det må man for å få kommentere.

Hvordan har en det inni seg, når man bare må få ut disse ordene?

Rolig og godt, har man det ihvertfall ikke.

 

Så moralen er

Baser ikke livet ditt på andres meninger.

De sier mer om dem enn om deg, så kast de.

Gjør det beste ut av dagen din, uansett begrensninger du har.

Skap dagen din så god du kan

I dag

 

6 kommentarer
    1. Milde måne….

      Det er å håpe at vedkommende som befinner seg bak denne kommentaren, ikke havner i en situasjon med store begrensinger.

    2. Jeg skulle ønske at man ikke kunne kommentere på sosiale medier under “anonym” eller tullenavn og kallenavn, men MÅTTE bruke sitt navn, så mann ikke kan lire av seg hva som helst som sårer, provoserer etc.
      Hilsen Carina Stormo Moldskred

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg