Ja, det høres forlokkende ut.


Her er jeg.
Utsikten, pusen og bøkene.

Koser meg med denne boken.

Det er ikke så varmt lenger, så nå har jeg funnet frem varmeteppet.

 

Siden pensjonisten var dataekspert i går, jobbet jeg fra pc-en i dag.

3 bokomtaler, Lesestabel juni, bøker lest i mai.

Pluss noen bestillinger på personlige Lillasjelord.

Det er mye enklere og raskere å jobbe fra pc enn iPad, særlig når det er klipp og lim.

Omtale: Elizabeth Strout, Amy og Isabel 

Amy Harmon, En jente ved navn Samson

 

Først etter arbeidsøkten, ble det frokost.

Og den katta altså!!

Mens jeg satt på loftet og jobbet, ja da satt hun på balkongen og mjauet.

Hun ræmjet og ræmjet.

Hun gjør dette når hun er ute og jeg går inn.

Når jeg er tilbake på plass, da roer hun seg.

Jeg måtte et lite ærend til Åndalsnes.

I det jeg skal gå ut i bilen, ser jeg denne skilpadde.

Ikke aner jeg hvor den kommer fra.

En bitteliten mini.

Jeg får høre med gubben om det er han som har funnet den.

Men jeg tok det som et hint.

Du har stress i deg, ro ned, vær skilpadde.

Jeg er nok mer sliten enn jeg liker å kjenne på.

Var redd jeg ikke greide å komme meg hjem igjen

Gubben sier skilpadden bodde i båten her.

Herlighet for et sirkus, tabbesirkus

I dag ble det wok. Med strimlet svinekjøtt.

Jeg hadde en pok choy og masse tomater, som må brukes opp før vi forlater huset for noen dager.

 

2 chili, 2 fedd hvitløk, en rødløk.

 

Strimlet svinekjøtt, kr 35,-


Pak choy og tomater.

Stilker og tomat surres før bladene.

 

Jeg har kokt litt pasta. Ser ut som ris, men er pasta og noe jeg vil bruke opp.

Ser ut som ris.

Skal bli spennende å se hvor mye jeg får bort fra skuffen i løpet av sommeren og høsten.

Vi skal jo være mye hjemme.

Jeg skal fortsette å utforske kokebøkene mine.

 

Litt soyasaus, litt østerssaus og sesamolje og sesamfrø. Salt og pepper. Nam nam.

 

 

Denne dukket opp og ville være med.

En påminnelse både til meg og andre.

Nå skal vi i bursdagsselskap.

Kaffe og kaker, det høres forlokkende ut.

I dag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg