Hvem har du vært sammen med?

Jeg skriver blogg hver dag.

Dette for å skape en rutine, innhold i dagen.

Ofte vet jeg ikke hva jeg skal skrive, men jeg begynner bare med noe tull og så kommer ordene.

Det som ikke er like moro bestandig er at ofte blir jeg trigget i en situasjon før ordene kommer.

Ord kan være vanskelig.

Det kan være innmari irriterende.

Det betyr at jeg ofte må ta et oppgjør med egne følelser.

Hvordan jeg reagerer på noe og hvordan jeg skal respondere.

I og med at jeg har “store” følelser, kan det merkes godt, men ikke av det gode slaget.

 

Jeg kan bli irritert eller nedstemt, skuffet eller sint, ikke akkurat hyggelig,  når man sitter her og prøver å skape en god dag.

Like ofte forstår jeg at ordene har en hensikt.

Ikke bare er det jeg som må jobbe, men det skal også treffe noen andre, som føler det samme.

Og det er jo det som er kjernen i min blogg.

Jeg blogger ut fra hva jeg føler.

Jeg setter ord på det.

Og ved at jeg gjør det, som får ordene, vil også andre få det samme budskapet.

Hvem som har behov for å høre de, det vet ikke jeg.

Jeg må bare få de ned.

Ja, etter at jeg har ristet av meg litt frustrasjon og forstår hensikten bak.

 

Det å forstå hvor mye vi påvirker vår egen dag, det er nemlig innmari vanskelig.

Det er så mye bedre å skylde på alle andre.

Men egeninnsikt er utrolig viktig, hvis vi skal lære oss å skape dagen god.

Og jeg har sagt ja, høyt og tydelig inni meg, til å gjøre denne “jobben”.

Jeg kan derfor ikke klage, men klappe, når disse følelsene igjen raser gjennom meg.

Og jeg tar jo også til meg andres, når jeg jobber med Lillasjelord og healing.

Hvis de strever med noe som er gjenkjennelig for meg, vil det forsterkes hos meg.

(de to siste linjene der, har jeg ikke tenkt på, aha igjen)

For det var tilfellet i dag.

 

Slik er det å jobbe tett inntil andre mennesker energimessig.

Husk å spørre deg selv om det, hvis humøret ditt plutselig skifter.

Hvem har du vært sammen med?

Hva snakket dere om?

Er det dine følelser du kjenner på eller forløser du for noen andre?

Hmmmm, ja, nå har jeg sett hva sim ligger bak.

Jeg kan derfor la det gå for denne gang.

Jeg ber om å få rensing.

La ren energi med høy frekvens komme inn gjennom kronechakra, rense kroppen min og gå til jord.

Jeg tar meg noen minutter med øynene igjen og kjenner at jeg igjen kommer på plass.

Takk

I dag

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg