Fantastisk start på påsken

 

Fredag ettermiddag satte jeg sluttstrek for denne runden fasteimitert diett.

Det tror jeg var bra, for det er tøft for en sliten kropp dette.

Nå blir det en lang pause.

Kroppen min stresser når den får for lite næring.

Jeg blir både fysisk og mentalt sliten.

Det går et par uker før jeg er på plass igjen og det var bare tre ukers pause denne gang.

De anbefaler fire uker mellom hver runde.

Lagde en lett middag til gubben kom hjem.

 

Fiskepakke i airfryer.

 


Det ble nydelig rett og slett.

 

 

Palmelørdag var det klart for vennetapas.

Jeg ville ta med bakt feta, scampi, mozzarellasalat og kyllingvinger i djevelsaus.

Når jeg lager tapas, lager jeg ulike retter av de samme ingrediensene.

Derfor kutter jeg til de samtidig.

 

 

Her ferdigstilles scampi og bakt feta, så de er ovnsklare.

Feta og kyllingvinger stekte jeg hjemme. Scampien ble stekt hos vertskapet.

 

Mozarella og tomatsalat med litt parmaskinke.

 

En liten blomst til vertinnen som har pyntet så fint til oss.

 

Blide herrer venter på mat.

Ute pynter solen opp.

 

Når jeg har selskap, blir det dårlig med pynting. Jeg har samme pynten året rundt. Her har vertinnen gjort bordet så fint for oss.

 

Vi spiste så vi nesten datt av stolene.

 

Vi er gode på å lage god mat ja.

Sjekk utsikten. Åndalsnes der fremme.

 


Selv om vi var aldri så mette, fikk vi jaggu plass til både kake og dessert.

Jeg ergret meg over at jeg ikke fikk plass til mer suksessterte for det er min favorittkake og den var så nydelig.

Men jeg var så mett at jeg ikke hadde plass til vann, enda jeg var tørst etter saltmaten.

 

 

 

Etterpå var det boblebad for den som ville.

Her brukes alle krefter for å trekke inn magen, så man ser best mulig ut på bildet.

 

 

Slik så de ut, når jeg rømte hjem igjen.

Jeg lot gubben være igjen, for han ville opp i karet han også.

Det var noen kalde som fløt rundt på et brett der, som fristet veldig, tror jeg.

Jeg måtte hjem og finne godstolen.

Selskap er koselig, men hardt for en sliten kropp.

Vi spiste ca klokka 14.00 men vi var mett helt til vi la oss om kvelden.

Du verden hvor godt vi har det.

Jeg ønsker alle god påske.

I dag

2 kommentarer
    1. Så mye god mat og godt lag i fantastisk flott vær 😀 Artig i badestampen der ja 😀 Nå er det bare å nyte maten og dagene inn i påska!
      GOD PÅSKE !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg