Enda et av de øyeblikkene

 

En øyeblikk å lagre

Og tenk, der kom enda et av de øyeblikkene

Et av de øyeblikkene der man kjenner man fylles av lykke og tilfredshet

Man må ikke være på ferie for å finne de

Man må ikke betale dyrt, ofte er de rett foran nesen din

Hvis du bare tillater deg å være tilstede

Akkurat nå, i nuet

Jeg ser denne planten

Den står alene, men lener seg inntil treet

Som om det store treet, er den brskyttelsen planten trenger

Den er så vakker, så levende

Jeg leser i boken min

Den er også vidunderlig vakker

Jeg hadde ikke så stor tro, for jeg hadde sett noen dårlige omtaler

Men jeg elsker den, for meg er den då langt, bare vakker

Så spilles det Adele, Just like a movie

Øynene mine fylles av tårer

Disse tårene av at man er berørt

Jeg faller inn i rytmen, jeg nyter

Takknemlig lever jeg i enda er lykksalig øyeblikk av fred

Takk

I dag

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg