Det åpner seg nye veier når tiden er inne, men husk å være skipper på egen skute

 

 

Jeg har gått veien alene

Den spirituelle veien

Helt fra jeg var barn, har jeg vært mye alene

Alene med mine tanker og funderinger

Sakte, men sikkert,  har jeg tatt steg for steg, for å lære mer

Fra jeg forstod at dette var en vei jeg måtte gå

Ja, helt sikkert også fra før jeg forstod det også

Jeg ser nå at dette har vært veldig viktig for meg

 

Jeg hadde en gruppe med likesinnede, samlet hos meg for noen år siden

Så skjedde det noe, som gjorde at jeg valgte å gå videre i utviklingen alene

Jeg ser nå at dette var en veldig viktig og riktig avgjørelse

Hele veien har jeg selv staket ut kursen

Jeg har gått de kurs eller vært med på de happeninger, som har vært riktig for meg

Det er nemlig veldig viktig for meg, å styre skuta selv

Ja, etterhvert har jeg fått mange spirituelle venner,  som jeg har møtt på kurs eller har kontakt med på nett

De har gitt meg og gir meg viktig input og læring

De dukker opp som troll i eske, akkurat til riktig tid, med akkurat riktig budskap

Men…………………..hele tiden er det jeg selv, som hele tiden kjenner etter, hva som er min sannhet

Jeg har ingen guruer som jeg lytter til eller leser om og sluker alt de sier

Noe er ikke nødt å være sannhet fordi om en lærer har gitt en forklaring, på kurs

Det er noe av det jeg liker aller best på Arthur Findlay College, de oppfordrer deg til å tenke selv

Kjenn etter hva som føles riktig for deg

 

I går kom det en ny engel svevende inn gjennom innboksen på Lillasjel

Hun takker for mine ord og sier at ofte blir hun ledet inn til meg og finner akkurat de ordene hun trenger den dagen

Slik er det for oss alle og nettopp dette er så fint

Be om hjelp og svarene vil dukke opp foran deg, på en eller annen måte

Hun forteller meg at hun kanaliserer budskap fra englene

Jeg blir så inspirert av henne, at jeg tenker at nå må jeg gå et steg videre

Jeg må øve meg på automatskrift og tegning

 

 

De som følger meg, vet at jeg allerede nå kanaliserer ord

Jeg tar ned Lillsjelord, til de som bestiller det

Jeg kan ikke si hvem kilden er, for det vet jeg ikke

Jeg tror også at de varierer litt, for ordlyden skifter innimellom

Som om det er noen andre som dikterer

Ja, for de skeptiske, kan jeg også si at dette er slik jeg føler det

Selvfølgelig kan jeg ikke påstå at jeg kanaliserer

Man kan ikke påstå noe i denne bransjen her, for vi har hverken bevis eller fasit

Når jeg nå skriver Lillasjelord, faller ordene ned i hodet mitt, i det jeg skriver dem

Jeg vet derfor ingenting om hva som skal skrives før jeg begynner å skrive

Stort sett er det jo også fremmede mennesker jeg skriver til, så jeg vet ikke noe om dem

Jeg får noen ord i hodet, jeg skriver de ordene og så begynner ordene å komme

Jeg skriver de like fort som de kommer

 

Men det er ikke automatskrift

Med Lillasjelord er det jeg som skriver og jeg har full kontroll over skrivingen

Jeg får bare gitt ordene jeg skal skrive

I automatskrift er det andre som fører hendene dine

Du er i transe og fingrene dine går av seg selv og du aner nesten ikke hva som står der

Noen av de som skriver automatskrift, tar ned dokumenter om temaer de ikke har peiling på

Likedan er det med tegning

Man kan tegne spirituelt, ved at man føler bildene som kommer og får de ned på papiret

Eller man kan overgi hendene sine og la åndeverden tegne for deg

Et eksempel på det i youtubeklippet under her, der Lynn Cottrell tegner i transe

Hun er en mester og har holdt på med dette i årevis

Og tenk hun skal være kursorganisator,  på det kurset jeg skal på i mars, på Arthur Findlay

Du verden jeg gleder meg og er innmari spent, det er jo nerverpirrende

https://lillasjel.blogg.no/1534069352_vel_vel_da_har_jeg_gjort_det_nok_en_gang.html

 

 

Etter samtalen med denne engelen som ble sendt meg, da skjedde det noe

Det var en engel i menneskeskikkelse ja, det har dere vel skjønt

Hun inspirerte meg slik, at jeg følte at jeg skulle prøve å skrive jeg også

Jeg greier ikke å skrive håndskrift

Fingrene mine er litt tykke og stive og jeg skjelver, men nettopp derfor er det fint

Da vil jeg ihvertfall se om det er jeg som har skrevet, for det er ganske så uforståelig det jeg selv skriver

Jeg hadde noen minutter før jeg skulle lage middag

Jeg lukket øynene og sa at nå kan dere skrive

Hehe, det er nok ikke så enkelt

Men det rare skjedde var at hånden min på en måte slapp taket litt i penna

Jeg startet med en kulepenn

Løst og ledig for den over arket og laget de merkeligste kruseduller

Ja, jeg satt med øynene lukket, så jeg så det ikke før etterpå

Jeg prøvde en gang til og nå med et svart fargekritt

Da var det som om krittet danset i hendene på meg

Det snudde og vridde på seg og for avgårde

Ja, selvfølgelig kan det være meg selv, for det var jo bare kruseduller

Men det føltes ikke sånn og jeg ble skikkelig giret for det var så gøy

Og etterpå ble jeg veldig sliten, noe som også tyder på at jeg hadde vært i en annen energifrekvens enn jeg var vant til

Jeg skal øve mer, det er jeg helt sikker på

Og når,  jeg må si når og ikke hvis, det blir brukbare tegninger eller skrift, så skal jeg vise dere de første krusedullene

Får dere se dem nå, vil dere bare le av meg

Jeg begynte på første tegningen 15.22 og når jeg var ferdig , 15.33

Neste tegning var ferdig 15.44 og jeg hadde 11 varsler når jeg så opp

I dag er det 11.01 og jeg hadde en telefonavtale klokken 11 i dag, blant annet

Det haglet inn med doble tall i hele går så det tar jeg for å være bekreftelser på at jeg er på riktig vei

Det er spennende tider for tiden

Følg hjertet ditt, lytt til stemmen inni deg som så gjerne vil lede deg videre

I dag

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg