Vel, vel, da har jeg gjort det nok en gang

 

Vel, vel, da har jeg gjort det nok en gang

Kanskje vil du være med meg denne gangen

Jeg har igjen bestilt kurs på Arthur Findlay Spiritual college.

https://www.arthurfindlaycollege.org/

Denne gangen et kurs jeg følte så intenst at jeg skulle ha

Nemlig Art & Soul

Det fine med dette kurset er at det rommer så mye av kreative aktiviteter.

Tegning, maling, skriving, tale, kommunikasjon og utforsking av energiene i farger.

 

https://www.arthurfindlaycollege.org/course-instance/course-12a-30-mar-06-apr-2019/

Course 12A 2019

(30 Mar – 06 Apr 2019)

Art & Soul

?Art and Soul? is an exciting week of working in the power of the spirit with art as our inspiration.

This is a week designed to allow you to experience the intelligence of the spirit and to express it in artistic form.

We all have an inner creativity; finding out how that creativity manifests itself is part of our spiritual journey.

In this week we will offer you the opportunity to:

? Work with mediumship in the form of creative art, painting and drawing
? Work in the altered states to bring forward philosophy, inspired word and communication
? Work in traditional ways but using new technology
? Work to draw the faces of the spirit people in pencil, pastel and paint
? Work with the vibration of colour in all its aspects

Come with an open mind and a willingness to experiment for a fun, interesting and challenging week

 

 

Å utvikle og bruke kreativiteten vår er så viktig for vår utvikling.

Det å kunne bruke det innerste av seg selv.

I tillegg åpne enda mer for kanalen til det spirituelle, så man får mye bedre kontakt.

Jeg kjenner også inni meg at det er viktig når det gjelder Lillasjel.

Både det å skrive, finne ordene, både til mine levende medmennesker og ord fra de som har gått bort.

Jeg har ikke skrevet så mye Lillasjelord fra de som har gått over til den andre siden.

Men det er noe jeg nå har lagt ut på siden min som et tilbud.

Det krever mer av meg, enn bare det å ta ned beskjeder.

Jeg må lytte så intenst for å få ordene riktig ned.

Det er også en helt annen energi  når de ordene kommer. enn når man leser levende mennesker

Det føles sterkere på kroppen på et vis, mer rørende.

Jeg skal også  etterhvert, begynne med readinger med tegninger til, en annen type ord enn Lillasjel.

Ord og sjelebilde, som en pakkeløsning.

Derfor trenger jeg å øve på å utrykke meg på ulike måter, ikke bare ord, men også med farger.

Her er et eksempel på ord fra noen som har gått bort.

http://lillasjel.blogg.no/1515925073_ord_fra_noen_som_har_gtt_ut_av_tiden.html

 

 

Jeg føler at å utvikle egen kreativitet, gjør at jeg kommer nærmere meg selv.

Jeg vil også prøve mer å jobbe med farger, tegning eller maling.

Jeg har ofte sånn panikk når det gjelder nye ting.

Jeg får en sånn redsel for å ikke få det til.

Men nå har denne trangen vokst hos meg, så jeg vet at jeg må komme i gang.

Jeg kjøpte fargestifter og akvarellblyanter sist jeg var i Stanstead.

De har en kjempediger hobbybutikk der, med et stort utvalg av tegnesaker.

Har man ikke materiell selv, får man bruke det de har på skolen.

Er det noen som føler at dette kurset roper til dem, så ta bare kontakt.

Jeg hjelper dere gjerne med påmelding og svarer på andre spørsmål.

Det blir rart å være der på den tiden, begynnelsen av april.

Jeg bestiller herved tidlig vår og varme til neste år.

Jeg er jo så glad i den store parken og er vant til å være der om sommeren.

Jeg er supergiret og gleder meg masse.

I dag

 

Ps, jeg er ikke betalt for å reklamere for skolen.

4 kommentarer
    1. Hyggelig å gjøre slike ting en trives med ! Det jeg har sett av bilder derfra virker det som et trivelig sted å være å lære litt nytt om seg selv og andre ting :)) Koselig bilde av deg og hesten <3

    2. Ja, bildet er fra første gangen jeg var der. De har omplasseringshester der 🙂 For meg er dette også en form for utdanning så da er det kjekt at det også føles som mitt andre hjem 🙂 annebe:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg