Cruise i Middelhavet, Celebrity Edge, dag 11, La Spezia

 

Siste dag i Italia denne gang.

Og jeg glemte å kjøpte parmesan.

Ja ja, sånn går nå dagene.

Cruise i Middelhavet, Celebrity Edge, dag 7, La Spezia, Italia

Vi var her forrige uke, da var vi på tur.

I morgen skal vi på lang og hard utflukt, 9 timer, til Nice, Eze og Monaco.

Derfor er det rolig i dag.

Vi har ikke ligget til havn samtidig med mange andre skip denne turen, men i dag møtte vi igjen Meraviglia, som dro sammen med oss ut fra Barcelona.

Cruise i Middelhavet, Celebrity Edge, dag 1, Barcelona

 

Utsikten fra balkongen.

Utenfor er det travel aktivitet.

Skyttelbuss til inngangen av havna.

Ca 1 km inn til byen, langs havnepromenaden.

Oj oj, her er det fullt.

Vi ser “hjem”

Julenissen har tatt feil av årstiden. 30 grader nå på formiddagen. I går kveld var det faktisk utrolig varmt, ute klokka 22.00.

 

Første pitstop. Cappuchino hører med for meg i Italia.


Etter pitstop nummer to, rusler vi hjem igjen.

Googletreneren først.

 

 

 

Fruen diltende etter. Det er blitt så varmt at solhatten må på.

 

Utsikten til lunsj. Når man spiser på 14. dekk er det jo utsikt som fra et lite fjell.

Nystekte brød.

Salatstasjoner.

I dag var det ikke noe problem å stå over kakene.

 

 

En av fruens oppgaver, er å plukke ut dagens restaurant. Hun har gledet seg til carpaccioen, så kanskje blir det til og med to av den.

Nei, blir nok ikke noe kunstseminar.

Spøkelser og spiontrening for barna er vi for gamle til.

 

Men gamle gubben grå, ble jo hekta på silent disco, forrige uke så jeg må prøve å holde meg oppe så han får med ihvertfall en halv time. Vi skal nemlig møte 6.45 i morgen, helle dussan, ferie er hardt arbeid.

Nå skal jeg lese litt i boken min. Jeg har aldri lest så lite på ferie før. Jeg hadde vel med 16 og har lest to. 😁

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg