Celebrity Equinox, Santa Margeritha

 

 

[/embedyt]

[/embedyt]

 

Fra rocken i går.

Det blir rockeshow i kveld også hvis jeg får overtalt gubben.

Det er nemlig silent disco også.

Vær obs på at dere finner bloggen på http://Lillasjel.blogg.no hvis fb fjerner den.

 

Etter å ha lesket oss med øl og Aperol, gikk vi en liten runde til.

Dette er en by jeg gjerne kunne blitt to uker.

Det er så mange sanseinntrykk.

Overalt er det fint beplantet og dekorert.

 

Fersk frukt og grønnsaker.

Og alle de fine vindusutstillingene.

Fint ja?

Og de shoppingglade kan bli helt koko her.

Til og med jeg som aldri shopper, blir fristet.


Her er det visst sport på skjerm.

Sykling?

 

Se denne sykkelen.

 

Og så var det meg og dører da.

 

Koselig. Hadde det bare vært noen grader kaldere. 33 grader i dag.

 

Her det tydeligvis et verksted for lamper og pynt som er på husene.

Må være et enormt renoveringsarbeid.

 

Flott?

Åh, parmaskinke!!

Dette er nabobyen til Portofino, hvis dere har serr serien Portofino.

 

Equinox venter.

Farvel Santa Margeritha.

 

Ingen kø, rett på tenderen.

 

 

Gubben krabber ombord.

Fin utsikt fra oppe på dekk.

 

Herr og fru, klar for avgang.

 

Det var fullt på badestranden.

I morgen venter den franske riviera.

Jeg liker bedre den italienske.

 

 

Da har vi kommet på balkongen og kan bivåne alt fra dekk 8.

Kjøpte disse morsomme vannflaskene i baren der vi satt.

De er plastikkbelagt.

 

Jeg spiste kun litt Chicken masala til lunsj og ble så innmari godtesyk.

Muffins og cappuccino mousse. Er du glad i søtsaker, er buffeten en farlig plass.

Vanligvis frister de ikke meg, men i dag så det godt ut og det var det også.

 

En rolig kveld.

Jeg hadde laks til middag og sorbet, mens gubben spiste biff og creme brule.

Han spiser stort sett biff og creme brulé hver kveld.

Vi gikk i teateret, men det var Broadway show og var ikke helt oss, så vi satt i kaffebaren.

Men vi avsluttet med rockeshow.

Nå er vi klar for den franske riviera. Villefranche

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg