Arthur Findlay, svensk uke, dag 4

I dag har jeg ikke skrevet stikkord underveis.

Når jeg så kommer til ettermiddag, er skallen tom.

Hva har vi gjort i dag?

Man er fysisk og mentalt sliten.

 

Det jeg husker er at jeg allerede fra morgenen av, var tårevåt.

Det er som om det henger i, fra min pappa kom igjennom i går.

Det førte til ordene som kom før morgenmeditasjonen.

Å gå alene

Det forundret meg ikke at Mia i sin morgentale, trekker frem hvordan barndommen vår påvirker oss, fortsatt, selv om vi er voksne.

 

 

Men det har vært flere fine og morsomme opplevelser i dag.

Vi skulle lese hverandre ved hjelp av kjendiser.

Dette er verktøy vi kan bruke når vi lærer mediumskap.

Jeg så for meg Sophia Loren og brukte henne som inngangsport for å beskrive personen som var relatert til den jeg jobbet med.

Så byttet vi partner og gjorde en ny øvelse der vi så for oss en kjent person sitte foran oss.

Da “så” jeg prinsesse Victoria og tok utgangspunkt i det.

 

 

Det skjer mye rart.

Jeg satt der i går og tøyset og fikk ikke til.

Alt jeg så var Charlie Chaplin med hatt og stokk.

Jeg lo derfor godt når læreren dro frem han som et eksempel i dag.

Enten var jeg tidlig ute eller så tok hun han fordi han ble nevnt av meg dagen før.

Litt morsomt var det uansett og vi trenger å le litt.

 

 

Vi hadde åpen plattform og jeg leste de ordene jeg skrev om morgenen.

Før jeg gikk til individuell transehealing.

Dyp, nydelig healing var det.

Læreren går i transe og under healingen kommer det ord.

De sa at de kunne ikke gjøre meg frisk, men de kunne gi meg ro, så kroppen fikk det bedre.

Jeg skulle prøve å ikke bli sint og fortvilt over ting jeg ikke kunne endre, for det forverret plagene.

De sa jeg hadde funnet min livsoppgave, at jeg var flink med ord og skulle bruke de.

De sa også at de ville “adoptere” meg, det vil si at de ville følge meg opp fremover og fortsette gi meg healing.

Før lunsj var jeg også på den frivillige healingen som frivillige fra Spiritualistkirken gir.

Den varer bare ca 10 minutt men det er en nydelig, fredfylt healing.

Jeg var hos en eldre mann og han sa at jeg skulle be om å få healingen på nytt, når jeg skulle sove.

Slik at jeg ble litt bedre opplagt i morgen.

 

 

Før middag hadde vi en runde der vi jobbet intuitivt.

Vi skulle lese hverandres personlighet og spirituell utvikling.

Etter middag var vi i grupper på fire og fem.

Vi skulle hver og en skrive litt om hva som var viktigst i vårt liv.

Og alle i min gruppe, valgte kjærligheten til familien.

Etter at alle hadde skrevet, tok vi litt fra hver og satte det sammen så vi fikk en filosofisk tale.

Wow, hvor vakkert det ble.

 

 

 

Se hvor grønt det holder på å bli.

Vakkert

Nok en fin dag er over.

For en flott gjeng vi er.

En nydelig gruppe mennesker.

Jeg er takknemlig.

I dag

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg