Ny treningsøkt.

Her er noe av utsikten fra balkongen. Jeg luftet for den personlige treneren min at jeg kunne tenkt meg opp på toppen der. 

Han er jo ikke tungbedt, så vi la i vei. Jeg hadde en hviledag etter forrige langtur, så nå var jeg klar for en ny.

http://lillasjel.blogg.no/1511692811_treningskt.html

Disse murene som er overalt, de er så fine. Tenk hvor mye arbeid som ligger bak. 

Nesten som kunst

Når vi kom opp i svingen her, møtte vi to hyggelige damer. De fortalte at de hadde gått fra Puerto  Rico. Wow, sier jeg, er det langt?  ja, det var mange bratter bakker. Dette må utforskes, sa jeg til treneren og dermed la vi om kursen. 

Der er hotellet vårt, ikke verdens vakreste akkurat. Så sent på året, har vi sol på balkongen kun noen timer på ettermiddagen. Vi har rommet på hjørne over det røde Sparskiltet. 

Dette bildet er tatt fra andre siden, når vi er på vei ned igjen, men her ser dere hvor vi gikk først til venstre og skulle videre, men snudde og tok fatt på bakkene oppover til høyre. 

 

Vi trodde vi måtte gå langt, men oppe på toppen av bakken, gikk vi bare over veien og her så vi hele Puerto  Rico.

 

 

 

Vi forstår at det er mulig å gå til Puerto Rico herfra et sted men i dag har jeg igjen gått mye lenger enn jeg trodde jeg kunne og jeg lukter nesten belønningen som venter på meg på Europasenteret.

 

Raspberrymojito. Sukk, den er så god 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg