Har du kjent lengselen

Har du kjent lengselen

Har du det

Har du kjent når noe er borte i deg

Fraværende

Tomt

Du vet ikke hvor du skal lete

Du vet ikke helt hva du ser etter

Du vet bare at det er ikke der

Akkurat nå

 

Du vil tilbake dit

Dit

Der hvor freden er

Inni deg

Der du siger tilbake og bare er der

Der alt annet slutter å eksistere rundt deg

Som en rus er det

 

Hvor er det hen

Hvor er det når jeg ikke kjenner det

Freden i meg selv

Denne uroen

Hvorfor mister jeg hele tiden kontakten

Jeg vil ha det igjen

Jeg vil ha det nå

Det er så deilig

Jeg elsker å føle kontakten

Kontakten med kilden inni meg

Energiene som siger inn i kroppen min

Som lager velværen som brer seg fra topp til tå

Jeg vil ha det

Jeg vil ha det igjen nå

Hvor er det hen

 

Første bud lille venn, er å ville

Du må tillate

Du kan ikke virre rundt i en akse rundt deg selv

Opptatt med alt annet, som du så ofte er

Med tanker som svirrer hit og dit og så tilbake igjen

Sett deg ned, lille venn

Sett deg ned

La alt annet være for et øyeblikk

Da vil det komme til deg så lett som bare det

Du må bare tillate det å komme

I dag

26 kommentarer

Siste innlegg