KJÆRE VENN


Dette innlegget er litt sært, er det ikke til deg, så la det bare passere:)

Av og til kommer sånne ord dalende ned til meg, denne gangen til en som har bedt om råd. På denne måten uveksler vi de ordene vi har behov for, for ofte er det litt vanskelig å få de til seg selv. Vi blir på en måte blindet av egne tankemønster.Når disse ordene kommer, vet jeg aldri om det er fra meg selv, eller hvor de kommer fra. Jeg kan heller ikke si at de er til noen andre enn meg selv, selv om jeg tror det. Jeg gir dem videre og så må vedkommende selv føle på om det stemmer eller ei.

 

Kjære venn

Det er på tide på nytt å tre inn i gudinnerollen

Den rollen du kjenner så godt fra svunne tider

Du kjenner seremoniene

Du har vært og du er, seremonimester

Det er nå på tide å ta tilbake disse kunnskapene

Du har visdommen i deg

Du må bare gå inn i deg selv og hente den

 

Tiden er inne nå

Tiden er inne til å la henne gå

La henne løsrive seg fra deg

Klipp trådene

Hun har den kunnskapen som skal til

Og hun lærer fortsatt

Dette er en gledens seremoni

Den skal stå i takknemllighetens tegn

 

 

 

Du føler en stor sorg

Sorgen har ikke noe med denne løsrivelsen å gjøre

Sorgen har du bært i mange tiår

Det er på tide at kroppen din lar den gå

Du har mye uforløst

Sorg, sinne, savn

Nå er tiden inne til å forløse

Det må du gjøre alene

Derfor trenger du også løsrivelsen

For din egen del

 

 

Grue deg ikke

Det går godt

Du vil føle deg lettet når alt er over

Da vil du se hvor stort alt er

Hvordan alt henger sammen

Ha tiltro

Flyt med

Stol på at alt er som det skal være

Dette er forløsningens tid

Det kan føles smertefullt mens det står på

Det vil bli lettere

Gled deg kjære venn

Det var dagens budskap

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg