“BLI FRISK” KAMPANJEN GÅR VIDERE

For å følge Lillasjel på facebook følg linken, og klikk gjerne liker på siden min, da blir jeg glad

https://www.facebook.com/Lillasjel

Each of us has the power and responsibility to heal ourselves, to be our own medicine man or woman. Awakening our innate powers of being, loving, knowing, seeing, and healing involves ongoing work at all levels and in all dimensions of our self. Exploring the range of rhythms and emotions, achieving insights into our conditioning and ego, moving through the energy levels of spirit ? these are all activities to be integrated into our daily lives.
~Gabrielle Roth
Art © Felix Mas Rivers in the Ocean

Jeg føler nå at jeg er inne i de avsluttende faser av min “bli frisk” kampanje

Ja, jeg er ikke helt  i mål, men nå blir det roligere fremover

Nå mangler det bare å få stoffskiftet enda mer normalisert, men det er på vei

Jeg er mye friskere nå

Jeg føler meg faktisk helt frisk og kroppen fungerer som om den er frisk

Det er så deilig at jeg har ikke ord

 

Jeg føler jeg nærmer meg slutten av min indre reise

Det vil si, kaste gammel sorg jeg har lagret på

Kvitte meg med skyldfølelser, følelse av utilstrekkelighet, følelsen av ikke å være bra nok, være annerledes, sta og egen og vanskelig

Og flere gamle følelser som skaper blokkeringer i kroppene våre

Nå er de på vei bort en etter en

De siste månedene har jeg hatt tre økter med gammel sorg som har sittet i magen som en klump og trykket meg ned

Likevel har jeg kjent at det er riktig og viktig, for det skal bearbeides

Følelsene skal anerkjennes og deretter flyr de ut av meg

Jeg kaster de på bålet og lar ilden sluke de

Det er deilig

Man føler seg så lettet etterpå

Man føler seg og takknemlig

Det å kunne se tilbake og ikke bare nag, ikke sørge eller føle noe er urettferdig,  det er godt

Det å se at alle prosesser i livet jeg kan se tilbake på, har vært tvingende nødvendig for at jeg skulle bli den jeg er i dag

Det var de indre prosessene

 

Så var det de fysiske

Jeg følger jo hjertemetoden og velger behandling etter det

Først tok jeg biophotonbehandlinger et år,helt til jeg følte at nå var det nok, nå hadde jeg fått gjenopprettet det jeg skulle

http://lillasjel.blogg.no/1339320796_biophotonbehandlinger.html

 

Deretter følte jeg at det jeg nå manglet, var å få fart på det systemet som var gjenopprettet

Jeg valgte å ta refleksologibehandlinger

Jeg har veldig mange triggerpunkter på kroppen som er vonde

Når man har lavt stoffskifte, lagrer man avfallsstoffer i kroppen

Man har derfor mye stivhet i kroppen

Det å massere disse punktene er vondt, men det er så rart å merke at når du masserer de, løser de seg opp og blir ikke vonde lengre

Det tyder på at det er blokkeringer som bør bort for at kroppen skal fungere maksimalt

Jeg har til nå hatt 4 behandlinger og skal ha en til før ferien

Deretter skal jeg ta en behandling ca pr måned, for å holde ved like,helt til stoffskiftet mitt er der jeg vil ha det

 

Refleksologibehandlingene tar jeg hos Turid K. Gjerde på Åndalsnes, telefon 47 40 07 80

e-mail [email protected]

Jeg anbefaler henne av hele mitt hjerte

Facebook

https://www.facebook.com/pages/Refleksolog-Turid-K-Gjerde/155297491150988

Artikkel i Åndalsnes avis

http://www.refleksologforeningen.no/siste-nyheter/refleksologturidkgjerde-aandalsnesavis060510

 

Refleksologer behandler soner og punkter på hele kroppen, avhengig av problemet. Det gjør at signaler sendes via nervesystemet og får kontakt med kroppens reperasjonssystem og hjelper den til å leges. Likevekt og balanse er målet for at kroppen skal fungere optimalt. I refleksologien ser de på kroppen som en helhet. Målet er ikke bare å behandle symptomene, men også årsaken til sykdommen eller smerten.

For meg kan det sies enklere. Hvis det er trøbbel i oljeledningene på bilen, vil bilen ikke gå skikkelig. Hvis vi har mange blokkeringer og stivhet i kroppen, vil ikke vi heller gå skikkelig. Går vi sånn lenge, vil vi få vondt her og vondt der. Egentlig helt logisk hvis vi tenker over det.

Etter de to første behandlingene startet energien å komme tilbake i kroppen min og jeg følte meg friskere

Hvis du vil lese mer om refleksologi, klikk på linkene nedenfor

http://www.alternativ.no/art/?id=777

http://www.refleksologi.net/article.php?id=1

http://www.refleksologforeningen.no/

 

 I tillegg trengte det seg på tanken på at jeg trenger skikkelig kroppsmassasje

Da det ble annonsert Thaimassasje her i nærheten, slo det meg at det var tingen

Skal jeg ha massasje velger jeg bort den myke, jeg trenger the hard way for å få bort gammel stivhet

Hos henne kan man velge begge deler, Thaimassasje eller Aromaterapi

Jeg la meg på gulvet på en madrass og hun brukte albuene på min stive rygg

Godt? Nei og ja

Vondt ja, men samtidig kjentes det riktig ut, for jeg var jo som en steintavle

Skal jeg få kroppen i gang må jeg få hele kroppen til å fungere og det gjør den ikke med masse stiv muskulatur

Satorns massasje studio i Måndalen

 https://www.facebook.com/SatornsMassasjeStudio

Satorns Massasje Studio

 For hver behandling jeg nå har hatt, har jeg blitt friskere

Lørdag var jeg på lang skogstur og kroppen oppførte seg eksemplarisk og eieren var i lykkerus

Selvfølgelig er kondisen elendig, men den kan trenes opp nå når kroppen vil være med

Nå har jeg det godt

Jeg føler meg frisk

Nå er jeg klar til å ta fatt på livet for fullt

I dag

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg