ENGLER ELLER IKKE ENGLER- FJØR ELLER IKKE FJØR

I dag har vært en ny fin dag i mitt hjem, mitt lune rede

Det har vært en deilig dag

Jeg tror at i dag har 147834 tanker gått igjennom hodet mitt siden jeg skrev denne bloggen i formiddag

http://lillasjel.blogg.no/1365677538_ndelig_vrvl_og_bullsk.html

Den har du kanskje lest og i dag er det tirsdag, så hvilken dag du får lese resten av tankene, ja ikke alle da, men disse som kommer nå, det har jeg ikke bestemt

De kommer nå og trenger seg ned på papiret men jeg har ikke fått publiseringsdatoen

Her skjer alt etter hjertemetoden

Når hjertet sier fra, da klikker jeg lagre og publiser og vips så er den kommet til din side på facebook

Det vil si hvis du har klikket liker og lagt meg i en interesseliste

Kanskje du ikke vil det, det er helt i orden, her er alt friviliig

Hvis du skulle ønske det, så er adressen : http://www.facebook.com/Lillasjel

 The Spirit is Alive within. It is Flowering in the Garden of your Soul. The Spirit is Awakened within. It is Dancing in the Fields of your Immortality. Connect to your Spirit and You too will be Alive and Awakened.

~ Michael Teal

 

Da var det hodet mitt igjen da, jeg har nemlig fått nye erfaringer i dag

Her er en påminnelse for de som ikke vet hvordan mitt hode arbeider

http://lillasjel.blogg.no/1365858217_hva_et_sensitivt_hode.html

Det er litt med meg serru, som en såpeopera, en må lære seg å like karakterene før en følger serien

Slik som Lykke Leth på NRK, hun giftet seg hun og borte var hun, og igjen satt jeg skuffet og ventet

Nå er det ikke filmnnspilling her, så jeg forsvinner ikke så lett

Her er det og virkelighet og ikke fiksjon, selv om det nesten er det til tider og

Skal du følge bloggen min, er det likevel litt greit å vite hvem jeg er og hvordan jeg tenker

Han jeg bor sammen med, vil nok si at jeg skal spare dere for det, men hører jeg på ham, nei nei

 

Ja, da er jeg i gang

Engler

Jeg vet enda ikke om jeg tror på engler jeg

Som jeg har sagt før, er jeg skeptisk til det meste til jeg får bevis

Det er så mye snakk om engler og at man kan snakke med dem

Jeg er en stor beundrer av både Märtha Louise og Mette Marit,

Ja, ikke akkurat for englene sin skyld ,men fordi de tør, de tør å stå frem med det de tror på

Kanskje derfor jeg ikke tør å si at jeg tror på engler, for jeg vet jo ikke om de er der

Jeg har ikke sett dem jeg og jeg liker bevis for at jeg skal tro på noe

Ingen skal få lure meg

 Ja, englene ja

I de siste månedene har energiene rundt meg blirr sterkere

Mye sterkere

De kommer flere ganger om dagen

Jeg kan gå rett i transe og sitte og glo rett ut i luften

Ja,jeg glor egentlig ikke da, for jeg er bare nødt til å lukke øynene, de nekter å holde seg åpne

Der sitter jeg da i en salig rus

Jeg ser sikkert rimelig snål ut og særlig når svartepus er med

Hun er og glad i energiene, så da sitter jeg foran pc-en med et fåret smil og en svart katt  foran meg

Hun har øynene oppe hun, men jeg lover deg at hun og ser ganske salig ut

Hun er så salig at hun orker ikke å mase en gang, hun sitter bare pent og pyntelig som en saltstøtte

Sikkert litt av et syn, kjerringa og katten

Kroppen er avslappet, en deilig varme sprer seg i skuldrer og mage og jeg sitter der i min salighet

Ørene fylles av noen store topper og suser som om jeg var oppe i 20000 meters høyde

Åh, det er så deilig

Det er så sykt deilig

Alt annet slutter å eksistere enn nåtiden

I går er borte, i morgen er borte, jeg bare flyter i en rus

Uten rusmidler og helt gratis

Men engler, hvor er de

“The key to transformation is to make friends with this moment. What form it takes doesn’t matter. Say yes to it. Allow it. Be with it.”

~ Eckhart Tolle (Guardians of Being)

 

Jeg har hørt at du kan snakke med dem

Ja, snakke er jo en av de tingene jeg er skikkelig god på

Jeg snakket og snakket,hei og hei, hvor er dere hen

Jeg lå og stirret i taket, med åpne øyne og halvlukkede øyne, myste og stirret men ikke en engel å se i mils omkrets

Etter å ha prøvd dette flere kvelder på rad

Jeg må jo gjøre det etter at gubben har sovnet

Kan dere tro hvor forskrekket han hadde blitt, hvis det stod en stor engel foran han og krimboka hans

Nei, det tør vi ikke ta sjansen på

Få gubben i søvn først

Men kommer det noen engler, nei ,det gjør ikke det tenk

Skal tro hva jeg gjør feil

 

I går kveld prøvde jeg på igjjen

Når jeg legger meg, ser jeg for meg et kjegleformet lys som jeg trer nedover meg, ja sånn i fantasien da altså

Ingen lampeskjermer eller elektrisitet

Da kommer energiene ganske snart og jeg blir salig og sier god natt til meg selv kjære deg og sovner

I går sovnet jeg ikke

Ikke kom energiene heller

Jeg lokket og lurte, jeg prøvde med mild stemme, streng stemme ,åpne øyne, lukkede øyne

Jeg kjente ingenting

Ingenting hører du

Jeg var urolig, rastløs, lå og vridde meg, og vridde meg og vridde meg

Klokken ble 01.00,2.00, jeg stod opp, spiste en youghurt og la meg igjen og klokken ble 03. ett eller annet

Jeg sovnet, våknet en time etter, var like våken, rastløs, fikk ikke sove, vridde meg hit og jeg vridde meg dit

Jeg sov en halv time og våknet igjen

Det var ikke noe kjekt

Jeg er jo ikke på jobb for tiden, så jeg klarte og lure meg til en liten lur til, så jeg stod opp 10.30

 

Today is a perfect day to remove your energy from what isn’t working, things to release or physical readjustments and place all your attention on your gifts (make a list of them), what you want to empower and what you are choosing to manifest in your life. The energies present now empower everything you are focusing on, so let’s empower our gifts and what we appreciate in our lives.

~ Kara Schallock (Soulstice Rising)
www.soulsticerising.com

 Frokost ,kaffe , facebook og et hode som sier høyt og tydelig: du må visst ha det inn “the hard Way du”

Hæ, the hard way, hva snakker du om

For de som ikke kjenner meg helt, så har jeg sånne dialoger med meg selv

Ja, hvordan var det når englene ikke var der

Wow

Var de ikke der

Er det derfor jeg er så avslappet og rolig og har det så godt inni meg

Er de rundt meg hele tiden så jeg merker dem ikke

Måtte de trekke seg unna så jeg kunne kjenne på kroppen hvordan det var når de ikke var der

Energiene senket seg ned i meg, jeg ble lykksalig lettet, når jeg kjente roen igjen senket seg i kroppen min

Det varmet i skuldrene, det varmet i magen, jeg var salig igjen

Er det dette som er engler

Ja, det kan jeg ikke påstå

Jeg vet ikke hva det er

For meg er det energier, gode velgjørende energier , som gjør at jeg har det godt

Jeg ønsker at de som tror at alt er åndelig vrøvl og bullskitt, en dag skal få kjenne hvor godt dette er

Kanskje engler er bare et navn, kanskje man kan kalle de hva man vil

Kanskje det er engler, men jeg har ikke sett dem fysisk

Det vet jeg ikke

Jeg er igrunnen ikke så opptatt av det heller

Uansett er det kun et navn, det spiller ikke noe rolle for meg

Det eneste jeg kjenner er at det er riktig

Det er viktig

Jeg kjenner og at dette er jeg innmari avhengig av

Da er det deilg å vite at de gode energiene tar adri slutt

De er der uansett når jeg måtte ønske det

Jeg har ikke sett noe fjær , men hvem vet hva man kan få se

I dag

 

Angel of Faith ♥

Help me to remember that I can open wisely to the flow of God?s Grace so that all my needs can be met. Allow me to know that I am always receiving Divine Love, and there is never a time when I am not wrapped in Wings of Pure Light. Thank you, and so it is.

Shanta Gabriel for Archangel Gabriel
www.TheGabrielMessages.com

Alle bildene i dag var fra nettsiden: http://www.facebook.com/JustChanneling


 Ps. jeg lover at så snart jeg ser en engel så skal dere få beskjed

15 kommentarer
    1. Hehe, jeg smiler når jeg leser og småhumrer for meg selv. Og med dine malende beskrivelser kan jeg lett se deg for meg deg der du strever med å se englene som er rundt deg:D

    2. Mariann Eikelia: Hehe, og så blir jeg irritert vettu og misunnelig på alle andre som kan se dem:) Ikke bestandig så lett når alle tar inn ting forskjellig og oppleves på hver vår måte:)

    3. Mariann Eikelia: Jeg er vel egentlig klarfølt, kanskje det er derfor, jeg ser liksom ikke så mye tror jeg, jeg bare vet ting. Men nå er jeg jo egentlig enda i startgropen og, jeg har utviklet meg med rasende fart de siste to årene, og særlig det siste, så det kommer mer og mer:)) Innmari spennende for en forsker som meg:) Jeg elsker det sinnsykt, det spirituelle livet er en gave jeg unner alle å få oppleve 😀

    4. Enig, samme her:) Så derfor tilbyr jeg alltid å hjelpe til med å åpne opp for evnene. Vi kan alle hvis vi vil, når blokkeringene er borte. For det kan være at det er blokkeringer som gjør at du ikke ser den helt klart enda.

    5. Mariann Eikelia: Ja, det har du rett i , men de kommer en etter en, men jeg tror jeg er ferdig med de fleste nå. Det går så det suser,hehe. Jeg har sagt jeg vil ha det litt rolig så da får jeg det:)

    6. Mariann Eikelia: Ja, jeg har sett noen healere, som tror de er Gud him selv og dyrker seg selv og det liker jeg ikke. Jeg skjønner det likevel, når hverdagen til et vanlig menneske blir snudd opp ned og dører og telefon rennes ned av folk som vil ha hjelp,jeg skjønner at man kanskje tar av, men jeg tror fullt og helt at denne evnen er ikke noe spesiell, men alle har den, det er bare noen som har en åpnere og sterkere kanal enn andre. Energiene kommer ikke fra det enkelte menneske, slik noen har lyst til å tro. I begynnelsen når jeg hevdet dette, ble mange sinte, for de ville gjerne være noe spesielt, men nå tror jeg at de fleste innen det spirituelle er enig i det.

    7. Ja, vi er kun redskaper for energiene og kreftene. Men vi velger jo selvsagt selv hvor mye vi vil legge i det og hvor langt vi ønsker å strekke oss for å hjelpe mennesker med problemene deres.

    8. Mariann Eikelia: Ja, eller for at de skal få til å hjelpe seg selv. Ofte er det andre bakenforliggende årsaker som må endres, og det er det mange som ikke helt er villige til, hverken å se eller gjøre noe med:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg