Vi må ha oversikt for å ha kontroll

 

Jeg måtte stoppe bilen på vei hjem en dag.

Midt i et kryss og en sving.

Forsikret meg om at det ikke kom bil.

Det var bare så morsomt med den sauen som hadde stilt seg på toppen av siloen.

 

Jeg syntes det var et passende oversiktsbilde til det jeg vil skrive om i dag.

Jeg har vært opptatt av å pakke koffertene denne uken.

Noen synes det er teit å begynne pakking en uke før man skal dra.

Jeg er overbevist om at mange andre vil finne det naturlig.

Nemlig alle de som ikke helt har kontroll på hva kroppen finner på.

Utmattelse, fibromyalgi, ME, kroniske smerter, migrene, med mere.

 

Heldigvis ba kroppen min meg om å begynne tidlig i uka.

Skriv ut papirer, registrer det du skal, begynn å finne frem.

Takk og lov at jeg hørte etter, for de siste to dagene har jeg sittet i en stol.

Jeg har vært veldig sliten.

Når jeg får det sånn, aner jeg ikke om det varer en kveld, to dager eller en uke.

Nå kunne jeg lene meg tilbake og gi meg selv tid, for jeg har det meste klart.

Kun de siste småting som solbriller og ladere og legge kjoler og skjorter i kofferten.

Jeg trenger derfor ikke være redd for ikke å bli ferdig.

Heldigvis er det ikke noe fly vi skal nå i første omgang, bare kjøre til Oslo.

 

I juli, begynte jeg ikke så tidlig, men jeg var klar dagen før og takk for det.

Vi skulle jo kjøre i ro og fred til Gardermoen fredag formiddag, men så var det streik, flyet kansellert og vi måtte starte 3.20 natt til fredag.

Fysjameg det var stress.

Men for en glede det var å komme frem til Barcelona og vite at vi ikke mistet cruiset.

Aldri om vi reiser uten å bestille alt gjennom rederiet.

 

Så nå hviler jeg.

Jeg føler meg litt bedre, så krysser fingrene for at det glir over.

Gubben er snart hjemme.

Nesten 4 ukers ferie.

Vi gleder oss veldig.

Er jeg riktig heldig, får jeg møte Forfatteren Jenny Colgan, hos Gyldendal, på tirsdag.

Den nyeste boken hennes finner du omtale av her.

Jenny Colgan, Jul på øyas hotell

Før vi skal til Aschehoug og møte Heather Morris.

Heather Morris kommer til Oslo, og du og jeg er invitert til å møte henne

Dette blir gøy.

Så er det noen som mobber deg fordi du planlegger tidlig, ikke bry deg.

Gjør det som er best for deg.

I dag

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg