Vi drar til Kypros, Fig tree bay

 

 

Da er vi på Kypros. Fig tree bay.

Jeg hadde en morsom opplevelse i dag tidlig, klokken 5.00. vi hadde pakket koffertene med trekk utenpå og da glemte jo jeg når jeg dusjet at jeg trengte hårbørste. Så sa jeg høyt. Nå trenger jeg en kam. Vi var først til å gå ombord på flyet og i det dørene åpnet seg, så lå det en kam midt foran meg i gangen inn til flyet. Ja, jeg tok den ikke opp, men morsomt 😀

 

 

Det var ganske så brunt ved flyplassen i Larnaca.

Ca 40 min med buss.

Det ble grønnere og mer frodig når vi nærmet oss sjøen.

 

Det er veldig mye nybygging her. Eiendom til salgs overalt.

 

Da er vi på hotellet og kan nyte utsikten.

Her skal vi være to uker og målet er avslapping.

 

Lunsjen var god.

 

Vi kommer nok til å spise ute for det meste, her i skyggen.

 

 

Utsikten fra balkongen, delvis sjøutsikt.

 

Litt inn i landet og litt sjø, helt greit.

 

Biblioteket er på plass.

 

Og i det gubben bøyde seg, revnet skjorten i rævva, så vi må nok ut på innkjøp.

 

Ikke så mye vi har fått sett av hotellet enda.

Men om kveldene blir vi nok ute her, for det skulle være et rolig område.

Det savner jeg ofte på sydenhotell så jeg håper det stemmer.

I kveld skal det være Rod Steward musikk ute, så da er det nok fint her.

 

 

Solsenger så langt du ser.

Gode puter på sengene.

Vi har planer om bading i sjøen i morgen.

 

En liten sprudlende aperitiff før middag.

 

Temaet i kveld var delvis indisk. God mat.

 

Rosévin var god og utsikten også.

Deilig å spise ute.

 

Gubben var lykkelig over blåmuggost.

 

Jeg prøvde meg på et desserter, men det ble for søtt for meg, men osten var god.

 

Og mange rotte og mus fangere her.

Vi er mette og nå går vi tilbake til utebaren.

Det er så deilig å sitte ute og bare slappe av.

Takknemlig

I dag

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg