Velkommen skal dere være

 

Man sier ofte negativt at man er et følelsesmenneske.

Men jeg er glad jeg er det.

Ja, humøret skifter kanskje like fort som været, 12 grader i går og snøkave i dag, men tenk på alle de gode øyeblikkene.

Jeg ville ikke ønsket å være helt flat, jeg vil føle.

Jeg vil være høyt oppe og langt nede, for det er slik jeg er.

Når jeg er langt nede, kan jeg løfte de som er der, når jeg er høyt oppe og flyr, ja da kan jeg dele den entusiasmen.

Og de lykkelige øyeblikkene er så nydelige.

Og når man er rørt og tårene triller uten at man styrer det, når man hører en stemme eller ser noe fint.

Ja, jeg ville ikke vært det uten.

Det som er helt sikkert er at vi er som vi er og trenger ikke prøve å være noe annet.

En annen ting som også er sikkert, er at vi bærer på mye bagasje.

Den bagasjen vi bærer på, den styrer oss via underbevissheten, til vi får det frem i lyset.

 

Det kom dalende ned en tanke her en kveld, om at det var på tide med nye meditasjonskvelder.

Det er bestandig spennende med disse kveldene.

Jeg sender live ca en time.

Jeg vet temaet, denne gangen blir det klippe tråder og heale fortid.

Jeg går inn i energiene og lar ordene komme, litt sånn som når jeg skriver Lillasjelord.

Så jeg har ikke noe ferdigskrevet manuskript, men ordene bruker å bli riktige for de som skal ha de.

 

Denne uken har jeg derfor brukt tid på å lage arrangement og en lukket gruppe for de som vil være med.

Det tar tid, for det er ikke ofte jeg gjør sånt og facebook er ikke alltid så velvillig.

Men nå er det klart.

Arrangementet er lagd ut og gruppen er klar for innmelding.

Det er en lukket gruppe så man trenger å bli invitert inn.

Det gjør jeg i messenger så være obs på å sjekke meldinger der.

 

 

Velkommen til å melde dere på 😍 Meditasjonsøvelser og healing. Tema Klippe tråder
28. februar. Vi klipper tråder
07. Mars. Vi forserer hindringer
22.mars Vi setter ny kurs
Ca en time hver kveld. Meditasjon live. Lukket gruppe.
Meditasjonene blir liggende, så man kan se de når man ønsker det.
Ikke inviter inn andre, for det er en betalgruppe.
Jeg inviterer inn de som vil være med, og vippser kr 300,- til 99467178
Mariann Sæther Tokle
Jeg er ikke lege eller psykolog, har du psykiske utfordringer, søk fagpersoner
Dette blir spennende
Jeg håper du vil være med

 

2 kommentarer
    1. Veldig fint av deg å gi et slikt tilbud om meditasjonskvelder. Det er sikkert veldig meningsfullt for de som deltar. 😊 Jepp vi har alle mye bagasje med oss, på godt og vondt.
      Bildet i dette innlegget er malt av ei som gikk i parallellklassen min da jeg bodde i Bodø. Hun har mange fine akvareller. 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg