Vær så snill Ikke begynn å mase på meg

Vær så snill

Ikke begynn å mase på meg

Det er for tidlig

Det er for tidlig, hører du

Jeg er ikke helt våken enda

Jeg orker ikke at du begynner med en gang jeg står opp

Et evig mas

 

La meg nå få denne stunden for meg selv

La meg få spise maten min i fred

Nyte morgenkaffen uten at du henger over meg

Er det så mye å be om synes du

Vær stille nå

Vær så snill, jeg ber deg

Jeg vet jeg ikke kan få fri fra deg hele dagen

Men en liten morgenstund kan du vel holde deg borte

Ja jeg er glad hjernen fungerer og jeg klarer å tenke

Jeg vil bare ha litt fred for tankesurr i det jeg står opp om morgenen

En liten time fri er det jeg ber om

I dag

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg