Ussa for ei tullskjor jeg er

 

Ussa, for ei tullskjor jeg er.

Jeg stresser så fælt inni meg.

Ja, det er ikke bare min skyld.

Men med lavt stoffskifte har man dårlige stressmestring.

 

 

I dag planlegger jeg Budapest.

Eller planlegger, det er jo gjort for lenge siden.

Men skriver ut billetter,  så alt er klart.

 

Vi skal bo to dager på hotell først, i Budapest.

Når vi var i Australia, fant jeg dette guidebyrået når vi skulle på omvisning i operahuset.

Det er bare helt fantastisk.

Du søker bare på byen du skal og masse utflukter kommer opp.

Billetter har du i app-en.

Her står det at jeg har 3 bestillinger.

To av de i Budapest.

Så åpner du og får all informasjon.

Du betaler ikke før noen dager før.

 

I går avbestilte jeg en grottetur vi hadde bestilt og det var kjempeenkelt.

Jeg kunne sikkert bare endret billett også, til nytt tidspunkt og til 4 personer, for våre venner vil bli med.

Grottetur under slottet høres helt magisk ut.

 

Jeg har også booket en times cruise på Donau.

Ikke er det dyrt heller.

Jeg vil også finne en hoppe på/hoppe av buss for det er det sikkert i byen.

 

Etter de to nettene skal vi møte våre venner som har hus i en by som heter Tiszakécske.

Fant et klipp på YouTube men høres ut som de snakker finsk eller er det ungarsk.

Forstår ihvertfall ikke en dritt.

 

 

 

Vi skal bo hos dem i 8 dager og jeg håper de har en psykolog i bakhånd når cruisedronninga kommer.

Andre venner vi har bodd hos, vil nok anbefale det.

Men vi har advart dem på forhånd.

Neida, vi er ikke så vanskelig.

Får vi nok sprudlende og fem retters middager, så går det nok bra.

Hihi, nei da, tuller bare.

Vi lover å være snille.

 

Og gutta skal jo på formel 1 i tre dager.

Det er jo gubben form for paradis.

Så det var julegaven hans sist jul.

Nå gleder vi oss.

Neste søndag kjører vi til Gardermoen.

Avreise med Norwegian til Budapest mandag

Vi gleder oss stort.

I dag

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg