Uansett hva vi gjør på, er det av og til vi stanger hodet i veggen.

 

Uansett hva vi gjør på, er det av og til vi stanger hodet i veggen.

Vi møter motstand.

Det er som om det er drama rundt oss på alle kanter.

Vi blir nedstemt og motløs.

Tanker kommer om å gi opp.

Er det noe vits liksom.

 

Det føles som  om alt vi gjør, blir bare feil.

Og vi kjenner klumpen i magen som roper til oss.

Tvilen vokser og blir til en stor rød taggete kjempe som hopper inni oss.

Den fyller oss med negativitet.

Tar fra oss mot og kraft.

Det sitter en på skulderen og roper inn i ørene våre.

Det er bare å gi seg, du får ikke til noe uansett.

Vi suger til oss hvert eneste negative ord.

Tar til oss kritikk som store nederlag.

 

Ja det kommer slike dager.

Vi kjenner nok til det alle sammen.

Selv liker jeg å ty til meditasjon slike dager.

Trekke meg mest mulig tilbake og tar en time out.

Når de negative tankene trenger seg inn i hjernen, ser jeg for meg at de går ut igjen, renner ut i elva og blir vasket bort.

Jeg fyller på med ren hvit energi, som får rense kroppen min.

Jeg finner boka jeg leser og forsvinner inn i den eller setter på et program på TV.

Brytningstiden mellom årstidene gjør oss lett nedstemte, selv om vi vet at vi går mot lysere tider, så er det endring i energiene våre.

Så for egen del, lukker jeg meg litt ned og går inn i min egen lille boble

Når så dramaet inni en og utenfor en, roer seg, kan vi gå videre igjen.

Vær tålmodig, flyt bare med noen dager.

Det gjør jeg

I dag

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg