Takknemlighet gir deg mer goder i livet

 

Mange synes det er vanskelig med positiv tenking i hverdagen og det er ikke bestandig like enkelt.

Det er en treningssak og jeg har en liten øvelse som er veldig enkel og som gir deg masse

Den kan faktisk gi deg mange ting du ønsker deg, men ikke trodde du skulle få

Både materielle ting, bedre helse og gode dager.

Det skal nemlig ikke være så vanskelig, for da er det så få som får nyte godt av det

I dag skal vi forandre hverdagen vår på en enkel måte.

 

Jeg lever etter troen på loven om tiltrekning.LOT

Det vi har fokus på, tiltrekker vi oss.

Det er enkelt og det er gratis

Bruk 5 minutter hver dag og ting vil begynne å skje

Du tror ikke på meg kanskje

Det er opp til deg, men dette stemmer faktisk

Du kan ikke si at det ikke virker før du har prøvd

 

Hver kveld du legger deg, bruk 5 min på å si hva du er takknemlig for den dagen

Du kan kanskje si at det er bare rævva, så jeg har ikke noe å være takknemlig for

Det er helt feil

Bare ved at du leser dette, kan jeg ramse opp en hel rekke ting du kan være takknemlig for

Tusen takk for at jeg har tilgang til pc

Tusen takk for at jeg kan bruke internett og tillegne meg masse informasjon,hygge og lærdom

Tusen takk for at jeg kan se

Tusen takk for at jeg kan lese

 

Alle kan finne ting de kan være takknemlig for, uansett hvor små eller store de tingene er, det spiller nemlig ingen rolle

I tillegg kan du takke for de tingene du ikke har ved å si at du har dem allerede

Tusen takk for at jeg er frisk, slank og energisk

Tusen takk for at jeg fikk den sengen jeg ønsket meg med heving av hode og bein

Tusen takk for at jeg fikk den ferieturen jeg ønsket meg

Tusen takk for at jeg har råd til alt jeg vil

 

Ja nå hører jeg formelig hvordan dere protesterer

Jeg har ikke råd til alt jeg vil, jeg kan ikke dra på ferie, jeg har haugevis med regninger

Jeg er ikke frisk, jeg har smerter hele dagen

 

Ja, jeg vet det høres dumt ut ,men ved å fokusere på at du har de tingene du ønsker deg,vil du faktisk lettere komme til den dagen at det stemmer

Så fremt det gagner deg og ikke er til skade for noen andre

 

Men du trenger ikke gjøre det vanskelig i starten

Bruk 5min hver kveld i 3 mnd fremover

Kjenn på følelsen når du sier de tingene du er takknemlig for

Hvis du ikke får til å si ting du ikke har, bare vent med det, det skal ikke være vanskelig dette

Når det har gått 3 mnd, kjenn på følelsen du har når du sier de tingene du er takknemlig for da

 

Hvis du da ikke merker noe forskjell i hverdagen, da vil jeg bli veldig forundret.

For de som ønsker å lære mer om loven om tiltrekning finnes det masse bøker

De kan lånes på biblioteket hvis du ikke vil kjøpe

Det finnes også mye på

Så da går vi i gang

I dag

2 kommentarer
    1. Jeg tenker det er litt det samme som å bestemme seg for at ting skal bli bedre. Jeg sier ikke takk for at jeg har det. Jeg sier, “Frodith! Her er det bare å brette opp ermene. Legg surskapen bak deg å gå løs på denne nye oppgaven..” det er litt samme greia 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg