Takk og hjertelig velkommen til å bli med på ferden videre

 

Alene har jeg bare en farge. Sammen med andre skapes regnbuen.

Disse ordene er ikke mine, men både tekst og bilde er av Aud Rye.

Jeg synes ordene er så fine, for hva er vi vel alene.

Jeg tenker mye på dette, her jeg sitter hjemme og skriver Lillasjel.

Hva ville vel Lillasjel vært uten alle som leser og gir meg tilbakemeldinger og bestillinger.

Da ville ikke Lillasjel vært det den er for meg i dag, nemlig hjertebarnet mitt.

Det gir meg verdi i hverdagen min.

Jeg har ikke så mye energi og ofte må jeg ha rolige dager, men oppgavene med Lillasjel, greier jeg.

Det er noe jeg selv har skapt men som jeg ikke kunne videreført, hadde det ikke vært for alle de medmennesker jeg møter via siden min og bloggen.

Det blir en kombinasjon av meg og dere og sammen skaper vi.

Dere gir meg impulser som jeg tar imot og så prøver jeg å gi tilbake.

Finere samarbeid blir det ikke for meg, det beriker hverdagen min.

Og jeg får mange fine tilbakemeldinger som gjør at det renner tårer.

Ved at jeg følger hjertet mitt og skriver det jeg føler,  berører det også andres hjerter.

Dere skal vite at jeg setter så inderlig pris på hver og en av dere.

Jeg er svært, svært takknemlig for denne kontakten, som hadde vært trist hvis den var enveis, uten respons.

Husk at selv om dere ikke er av typen som kommenterer eller skriver meldinger eller bestiller noe, så legger dere igjen spor etter dere, ved hjelp av energier.

Jeg er sikker på at når jeg ofte sitter her i godstolen min og kjenner på gode energier, kan de være fra noen av dem som leser.

 

Neste år har jeg bestemt meg for å ta steget videre.

Tiden er inne til å danne et enkeltmannsforetak.

Slik jeg føler det nå, har Lillasjel kommet for å bli.

Jeg må ta noen grep i forhold til timer jeg bruker på bestillinger, skatt og utgifter, osv

Jeg må derfor legge på prisene noe, slik at ikke alt forsvinner for meg.

Det gjør noe også med eget hode i forhold til verdien på det jeg gjør.

Men det vil også bli mange gratis aktiviteter, slik det er nå.

Healinger på mandager og minireadinger og morsomme øvelser.

Vi gjentar nok skriveøvelsene og bildeskriving og trekninger av Lillasjelord, med mere.

 

I bloggen skal dere få være med på tur til Arthur Findlay igjen 30.mars.

Det blir nok en tur til sommeren etter eller annet sted i varmen og i desember er det igjen klart for karibien.

Stabelen med bøker som skal leses er høy, så litt inspirasjon blir det der også til de som liker å lese.

Jeg prøver så godt jeg kan å variere innholdet på Lillasjel, slik at det skal være noe der for alle.

Neste år kan det også bli en del vegetaroppskrifter da jeg har som mål å spise mer grønnsakretter.

Instagram jobber jeg mer med og legger ut mer bilder der på marianntokle

Jeg håper også å få kommet videre med de kreative tilbudene mine,  sjelebilder, auragrapher og likedan å få lære meg å lage youtubevideor.

Men her må vi skynde oss veldig sakte, i skilpaddefart, det er passende for meg.

 

Alle som bestiller healing eller ord,  i år, vil få til dagens priser, selv om jeg kanskje ikke får levert før på nyåret.

Det gjelder også de som ønsker å bestille, men ikke føler de har råd nå midt i julestria.

Bare send meg en melding, så fikser vi det.

Jeg håper og tror at år 2019, blir året der jeg virkelig kan si at  Lillasjel, ja det er  jobben min.

Tusen takk til dere alle sammen, som er med på å gjøre min drøm til virkelighet

I dag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg