Sommerkoteletter med småpoteter og salat.

Jeg digger småpoteter

Vanligvis baker jeg de i ovnen.

Etter å ha prøvd varianten med mozarella, vil jeg prøve flere versjoner.

Jeg er ingen kokk.

Jeg lager helt vanlig mat og legger det kun ut i bloggen som inspirasjon.

Det er ikke innovative, nye oppskrifter.

 

 

Nå hadde jeg litt parmesan og litt fetaost.

Koker de først. Moser de med gaffel. Hadde på ost og persille. Litt olje, salt og pepper.

 

Airfryer 200 grader, 10 min.

 

Salat. Maineper, paprika, mango, vårløk, hjertesalat, agurk, tomat, fetaost, mainepe-gress.
dressing, sitron, olje, salt og pepper.

 

Sommerkoteletter stekte jeg i airfryer, før poteten.

180 grader, ca 10 min. Prøv deg frem.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg