Se hvor blid jeg er, her skjer det mye rart for tiden.


Jeg er blid, ser dere det.

Livet blar frem så mye fint for meg for tiden.

Jeg føler kroppen blir friskere.

Snart står opplevelsene i kø fremover.

 

Det rareste for meg, er den rare stemmen inni meg.

Den som forteller meg hva jeg skal si og gjøre.

Slik som i går, da fikk jeg “beskjed” om å lese, for jeg skulle være rolig, ikke tv eller pc.

Høres kanskje skrullete ut, men slik er det i min verden.

Hvis jeg gjør det jeg føler er riktig, skjer det så mye som er akkurat det, riktig.

Jeg hadde derfor gratis healing igjen, på Lillasjel i går kveld.

Fordi det føltes riktig.

Jeg renset et hus i går, for tunge energier, og fikk opp masse som stemte.

Det er ganske så fascinerende.

Hvor kommer disse opplysningene fra?

 

Det er jo derfor jeg har lært meg å lytte til denne stemmen.

Den gir meg disse opplysningene, enten jeg healer, skriver ord eller renser.

I kveld har jeg første livesending for de som har meldt seg på meditasjoner.

Da må jeg lytte, for ordene blir gitt meg underveis.

Jeg må stole på det.

Og det å lese bøker, har også vært viktig læring.

Når jeg leser, ser jeg for meg bilder i hodet.

Det er god trening,  når jeg får ned ting.

Det visste jeg ikke den gangen jeg hørte inni meg, les, les, samme hva du leser, men les.

Først flere år etterpå, forstod jeg at det var læring.

 

Og mye har skjedd med meg de siste årene.

Når man utvikler sansene, må det gå tid.

Læring kommer i små porsjoner av gangen.

Så blir det stillstans en periode, før det starter ny læring.

Jeg føler at dette året skal jeg finpusse det jeg har lært, øve mer.

To turer til England blir det.

Da følger jeg også denne stemmen.

Jeg aner ikke hva jeg skal den første uken, Svensk uke.

Kanskje skal jeg møte et medmenneske, kanskje skal jeg bare øve, jeg aner ikke.

Men det er ikke en uke, jeg ville plottet ut selv, men i det en venn sier hun skal dit, sier jeg, da blir jeg med.

 

 

Men det var slett ikke dette jeg skulle fortelle i dag.

Jeg skulle vise frem de første rettene i diettuken min.

Første dag er overstått og jeg er klar for dag to.

Jeg må innrømme at jeg er lite motivert, for jeg synes det er gørr kjedelig.

Men da er det bare å ta måltid for måltid, til uken er over, eller ut fredag, det er fem dager.

 

Frokost i går var bananpannekaker med blåbær og valnøtter.

Avocado og tomat til lunsj

Asiatisk grønnsakwok.

Det er helt vanlig mat heldigvis.

Alt må veies.

Det er 1000 kalorier første dag, deretter 700 i fire dager.

Takk og lov at jeg kan drikke litt kaffe.

Ta ikke kaffen min, sier jeg, den vil jeg ha.

Dag to og tre i menyen gjentas eller jeg kan ta en dag fra de andre menyene i boka.

Vi får se hva jeg finner på.

Nå er jeg klar for frokost, 100 gram appelsin og noen valnøtter og kanel.

Kanskje brødskiva mi jeg savner aller mest, men det går fint.

Vi er jo ganske så bortskjemt her i landet med ikke å vite hva det er å være sulten.

Derfor sier jeg til meg selv, skam deg og spis maten din med glede.

Du har mat å spise og bør være takknemlig.

I dag

 

ps Jeg er ikke sponset, derfor ikke reklame

2 kommentarer
    1. Spennende spisende faste hos deg altså 😀 Du er flink! Dag to allerede 😀 Ja ikke sant det er herlig å glede seg og smile. Og så spennende når det skjer ting!
      Lag deg gode dager 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg