Rhodos, dag 6, mai 2023

 

I dag kan jeg ikke vise frem en rekke flott bilder.

Vi har nemlig hatt en svært lat dag.

 

 

Vi har sittet her i skyggen, ved det ene av de tre bassengene.

 

 

Jeg har lest ut bok 4 i Ruth Galloway serien og skulle begynne på Marit Reiersgård, men oppdaget at jeg hadde tatt med bok 4 istedetfor bok 3.

Da begynte jeg på bok 2 om Lucy Barton og den er nydelig.

Etter lunsj ruslet vi til Veto bar en tur.

Tenk her var det formel 1 på tv. Da var det en som ble interessert.

 

Vi byttet plass så han kunne se bedre.

 

 

Fruen drikker ikke Irish coffee, men Tia Maria, kaffe og krem.

Her satt vi et par timer og slappet av før vi tuslet hjem igjen.

 

 

 

 

Det er bare 600 meter å gå så i dag har jeg vært lat.

Første dagen jeg har holdt gubben med selskap på balkongen.

Jeg har stort sett lagt og hvilt når han har sittet her.

Kjedelig kjerring.

 

Vakkert nå på ettermiddagen, en symfoni i dus blått.

 

To på vingene.

Kan ikke klage på utsikten ved middagsbordet.

Vi har funnet ut at 8 er en fin tid å spise på, for da er mange ferdige og det er roligere her.

 

Bounty, karamellpudding og jordbær.

 

I kveld må vi starte pakking for hjemreise, men blir ikke hentet før 21.00 i morgen kveld.

Nå vil nok gubben ha en gin og tonic og fruen et glass vann.

Takk for i dag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg