Perfekt, nei, eller jo, noe er det

 

I morgen er det dose 3 dag.

I dag bestemte jeg meg derfor for å få unna flatbrødstekingen.

Det er flatbrød og syltaflesk jeg vil ha til jul og nå er det gjort.

 

 

I dag våknet jeg 9.45 av sms fra gamlefar.

Da var han fremme i Førde, 5 timers kjøring, mens jeg sov.

Jeg ventet litt vaskehjelp i dag så jeg lagde emner til flatbrød før frokost.

Vel vel, frokosten var 11.30.

Det går ikke så fort i svingene her serru.

 

Jeg sjekket syktaflesket som hadde ligget i press siden i går.

Det var kokt for mye denne gangen, så det ble litt tørt.

Så det var slett ikke perfekt.

SYLTAFLESK, HJEMMELAGD, LETTVINT

 

 

Det ble 15 leiver flatbrød.

Flatbrød

De var lette å kjevle ut, men de revnet så lett.

De ble derfor heller ikke perfekt.

Litt usikker på om de ble nok stekt også.

Mulig de må inn i ovnen til skjerping, vi får se.

Det er ihvertfall gjort.

Det perfekte får vente til et annet år, hvis ikke……..

 

 


Det kom nemlig en veldig søt engel på besøk.

En som vil hjelpe meg litt med julevasken.

Jeg er så takknemlig

Og vet dere?

Hun er helt perfekt, synes jeg

I dag

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg