Pensjonisten er i gang

Pensjonisten er en rolig og sindig kar.

Det er ikke de store impulsive utbruddene,  slik kjerringa har.

 

I dag har jeg vært reiseoperatør igjen.

Vi har ikke så mange planene dette året, men en tur til Budapest har vi planlagt.

Eller rettere sagt, jeg har planlagt.

 

Det var her en lørdag når gubben var på jobb, at jeg tenkte jeg måtte finne på noe.

Jeg tenkte at en tur til Åndalsnes passer godt, kanskje på kafé og se om jeg treffer kjentfolk.

Jeg gidder sjelden slike ting alene, men nå skulle jeg ta meg selv i nakken og ta meg en tur ut.

I det jeg kjører inn foran kjøpesenteret, kommer et par ut, på vei til bilen.

Denne reisen har altså utspring fra akkurat de sekundene når vi møtes.

Jeg spør om de vil være med på kafé og det vil de.

 

Vi har snakket flere ganger om at vi må bli med dem til Budapest for de har hus der.

Og gubben hadde fått snap der det var besøk på formel 1 løp.

Jeg spurte derfor om han ville være med gubben på formel 1 i juli og det ville han.

Han fikset billetter og jeg skulle overraske gubben julaften.

Sønnen satt klar med telefonen for å filme den store overraskelsen.

Nå var bildet jeg hadde pakket inn, litt utydelig så jeg hadde skrevet med store bokstaver, ta på briller.

Ja her kan dere bivåne den overraskelsen.

 

 

Var det ikke stor jubel? 😳🤪

 

 

Jeg har også bestilt et par netter på hotell i sentrum av Budapest.

Dette tror jeg blir bra.

 

I labbelesten har han startet jobben med å skifte håndrekke.

Har han glemt at man bruker sko ute?

Er vel helst at jeg jaget han ut for å få tatt bilde.

Vi er nemlig møkk lei av å beise rekkverk.

Nå håper vi at dette vil fungere bedre.

Beisen reiser jo av før vi når å få den på.

 

Jeg kommanderte han også til å ta inn klærne fra snora.

Det er klesvask igjen.

 

Hun her gikk ut på trappa, kikket litt rundt, så snudde hun seg og rømte inn igjen.

Til middag er det rester. Jeg hadde igjen waldorf, poteter og saus fra søndag og fant en bit kalkun i fryseren.

Der fant jeg også boks med middag til i morgen.

Jeg har vært flink i dag.

Jeg har gjort ferdig regnskapet mitt og levert skattemelding.

Nå håper jeg på mye levering av healing og readinger(Lillasjelord), dette året.

Det er jo kjekt å få bruke evnene man har utviklet.

Ta kontakt hvis du ønsker healing eller dine egne personlige ord.

I dag

 

Jeg tror ikke jeg dikter

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg