På tide med et nytt lite sprell

For noen år siden prøvde jeg Adams matkasse.

Moro å prøve noe nytt innimellom.

Det ble med den ene ganger for jeg lager jo middag til halve prisen av det en slik kasse koster.

Og inspirasjon har jeg ingen utfordring med.

Det daler ned middagsretter fra både hode, nett og kokebøker.

Og etter det lagde jeg mange blogger med Marianns matkasse.

Adams matkasse og Marianns matkasse fusjonerer

 

 

Men så hadde min sønn brukt Godt levert av og til, for å få litt inspirasjon.

Han skulle få rabatt hvis han vervet meg og jeg tenkte skitt au, det kan bli gøy.

Vi går jo sjelden ut og spiser så da prøver vi dette.

 

 

 

Og i det jeg skriver det, dukker denne meldingen opp.

Hos godt levert kan du velge mellom flere dusin retter, det er gøy.

Og jeg får 30% på de første tre kassene.

Jeg velger også hvilke uker jeg  vil ha de og hvor mange dager.

Alt i alt, ser det spennende ut.

Jeg valgte 4 dager for det var lite forskjell på 3 og 4 og jeg har jo noen kg fisk jeg skal spise også.

Tror det ble 760,- for oss to. Rabatten trekkes fra når kassa betales.

Vi får vår første på mandag.

Så har jeg avbestilt frem til 14.10, da vi blir mye på reise.

Jeg må huske å velge nye retter før det hvis ikke får jeg de Godt levert har på menyen.

Jeg vil jo ikke ha fisk.

 

 

Og vil du bli kunde, uten bindingstid, send meg telefonnummer så sender jeg link og du kan gå inn og se.

Neste uke får du rapport om min kasse.

Det er over 20 grader ute.

Det er nydelig å sitte ute.

Her er det kråkene som begynner å samle seg i store flokker.

 

Nå har jeg gitt pensjonisten oppdrag med å sage av tujahekken, så jeg kan følge med på fuglene i sjøen.

Det synes jeg er gøy.

Nå kommer store flokker av canadagjess og jeg vil se de der nede.

Og tidlig på sommeren er det et ørnepar som bruker å ha tilholdssted der nede.

Jeg har ytret ønske om en kikkert på stativ og nå fikk jeg høre at noen av de kan kobles opp mot skjerm.

Hvor fabelaktig hadde ikke det vært å kunne se med iPaden min.

Men det koster sikkert en formue.

 

Og i dag skjedde underet.

Han flyttet giraffklokka mi og fikk hengt opp igjen bildet mitt.

 

Jeg måtte bytte om, når jeg fikk flere bokreoler.

Nå er det på plass og jeg har allerede sett på det et dusin ganger for å se hva klokka er.

Først når man flytter på noe, oppdager man hvor mange ganger man ser dit.

Enda nå er klokka midt foran meg.

 

 

Selv har jeg tropisk fruktsalat og marokkansk tomatgryte på menyen.

 

Gubben spiser suppe for tredje dag på rad.

Nå er det tomt, så i morgen blir det nok karbonader.

Kan hende jeg finner en boks med noe rester i fryseren.

 

 

I dag ble det 2 kg småsei.

De har forsvunnet ut av huset.

Spørs om vi må begynne å selge litt, hvis dette fortsetter.

Fersk fisk er jo nesten gull.

Nå er det et prosjekt i garasjen.

Vi har nemlig 2 gamle sparker, som har ventet på å komme på dynga.

Men så fant sønnen ut at de kunne han bruke på hytta på Bjorli.

Nå settes de i stand og det er jo kjekt.


Jeg ble spurt om jeg ville lese denne.

Den kom i posten i dag.

Den handler om angst og det interesserer meg.

Som healer, møter jeg jo mange som sliter med den utfordringen.

 

Liten bok, 156 sider.

Den får lov til å lure seg foran alle andre.

I dag

 

 

 

2 kommentarer
    1. Jeg bruker en annen matkasseleverandør, Hellofresh, av og til. Faktisk ikke så ofte. Kan nemlig avbestille fra uke til uke. Velge selv. Fornøyd de få ukene i året jeg bruker tilbudet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg