Og endelig kunne jeg med letthet si ja.

Vi hadde det fint Tutta og jeg på balkongen en stund i dag.

Så fikk jeg melding fra ei venninne om jeg ville være med å gå tur.

Og endelig kunne jeg med letthet si ja.

Kroppen var svært velvillig,

Jeg var litt molefonken når jeg stod opp i dag, men litt frisk luft, hadde blåst bort det.

Derfor kunne jeg si ja til tur nummer 3 i år.

Endelig har jeg litt mer energi.

 

 

Og så er det jo så fint å kunne vise frem noen andre bilder.

Ikke kun fra balkongen eller fjellet.

Hvis formen nå bedrer seg,  så kan dere få være med på tur både hit og dit.

 

Nå er jeg bare 200 m fra hjemme og nå ser dere Åndalsnes.

 

 

Utsikten jeg har fra balkongen, bare enda litt mer.

Og ser dere fargen på trærne? Selja begynner å få grønnskjær.

Det er vakkert her i Isfjorden.

Det er som å bo i et maleri som stadig er i endring med vær og årstider.

Og jeg gleder meg så innmari til fargene kommer tilbake.

Men enn så lenge får vi ha det hvite på besøk.

Fint var det ihvertfall å få litt nye bilder.

Det er nemlig sunt for hjernen å se ting fra flere vinkler.

Takk for turen, kjære venninne.

Glad du ikke er blitt lei av å spørre når du har fått så mange nei.

Venner som ikke gir opp, er fint å ha.

Jeg er heldig og takknemlig

I dag

 

Tur 1:

Frykten for nederlaget.

Tur 2:

Den kom ikke i dag heller

 

2 kommentarer
    1. Nydelig vakkert, skikkelig påskestemning på alle måter. Her forsvant den stemninga i et heidundrendes regn og blåster vær i dag… 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg