Nytt semester er over…….håper jeg

 

 

Nå er jeg snart ute på oppdrag.

Koffert ferdig pakket.

Og vet dere noe rart.

Jeg er ikke reisesyk.

Null stress i magen.

 

Jeg hadde en nydelig healing i dag.

Jeg er overbevist om at Arthur Findlay energiene er i gang.

Enda det er ikke før neste helg.

Slik er det før avreise hver gang.

Sterke, sykt sterke energier, som jeg kjenner gir ro i kroppen.

Og sammen med de kom det ord til meg.

 

Jeg forstod plutselig at jeg hadde hatt et helt semester med læring igjen.

Jeg har lært mye om indre stress.

Om å kjenne etter hvordan kroppen har det.

Fokusere på avspenning.

Hvordan pusten påvirker klumpen i magen.

At klumpen i magen kan komme av at jeg strammer pustemuskelen.

 

 

 

Jeg har lært hvor mye kroppen reagerer når det skjer endringer.

Den stresser når ting endres.

De to siste ukene har jeg vært proppfull av indre stress, men denne uken var det som om noe skjedde.

Det var da jeg fant ut at jeg måtte si opp.

Oppsigelse

Og healingen som kom dalende i dag, ga med ro og den ga meg svar.

 

Jeg forstår at alt jeg erfarer, det kan jeg bruke.

Ikke noe er som lærdom man selv har erfart på kroppen.

Dette kan jeg bruke når jeg healer andre.

Livets skole, hva er vel bedre enn det.

 

Og jeg vet hva som skjer.

Jeg glemmer lett det jeg lærer og går i fellene igjen.

Det er en del av det å være menneske.

Nå fokuserer jeg på å bare være tilstede i kroppen min, i stolen min, akkurat her og nå.

Så får vi se hvordan jeg takler å stå opp klokka 5 i natt.

Det får dere nok full rapport om i morgen.

Basilikumplantene mine har vokst seg store igjen.

Da måtte jeg lage pesto.

Herlig å lage pesto to ganger fra samme to planter.

 

Så skal jeg lese ut denne.

Og så kommer vel sjåføren hjem etterhvert og vil ha middag.

Tok opp noen biter kalkun og får trylle frem noe av dem.

I dag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg