Norwegian Breakaway, 17.juli, 2019, Harvest Caye, Belize, dag 4

I dag er vi I Harvest Caye, Belize

Her har Norwegian Cruiseline en egen privat øy. Vi valgte å bruke den for der hadde vi gratis solsenger, både basseng og strand.

Det er overbygd vei fra skipet til øya og det passet fin i dag siden det kom en skikkelig regnskur mens vi gikk.

Vi synes det er morsomt med iguaner.

 

Det var en liten oversikt der over dyre og planteliv i Belize, men det var ikke noen dyr, bare noen få fugler, en slange og noen sommerfugler.

 

 

 

Første gang jeg smaker kokosnøttvann. Det var helt ok, men ikke noe jeg kommer til å springe langt etter.

 

Vi gikk tilbake til båten for å spise lunsj. Lille vennen haiket sammen med meg med en av bilene som går frem og tilbake. Et fint tiltak for de som er dårlig til beins. Noen av bilene har også plass til rullestoler.

 

 

I dag ble det fajitas med kylling til lunsj og det var yummi.

 

Googlebilde

I kveld ble det endelig show på meg. Vi gikk på første forestilling slik at jeg ikke skulle sovne før showet.

Jeg har ingen bilder for i motsetning til Rccl og Celebrity som oppfordrer til deling på sosiale medier, fikk vi her ikke lov å ta bilder.

Det er et Broadway show og det ligger masse bilder på nett, men Internett ombord er rett og slett elendig. Men betaler i dyre dommer men kommer ikke inn på nett. Jeg prøvde å klage men da får man bare beskjed om at de kan kansellere ordren. Man kan da ikke selge et produkt som ikke duger. Som om jeg skulle kjøpe meg er flott kamera, men et som bare kan ta bilder av og til. Det er for dårlig.

Jeg kunne jo bare latt være Internett på ferie men jeg synes jo det er så moro å lage disse innleggene så da velger jeg å sitte her i timesvis og laste opp bilder, men jeg slenger ut fraser som ikke egner seg på trykk.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg