Noen dager føles annerledes

 

 

Noen dager føles annerledes

Jeg er et følelsesmenneske

Jeg suger inn inntrykk, analyserer og føler

Noen ganger blir det altfor mye av disse følelsene

De spiser deg nesten opp med hud og hår fra tid til annen

Når man jobber med å åpne opp spirituelt, svinger energiene veldig

Ihvertfall for meg

Noen dager svever jeg rundt i energiene hele dagen

Opplevelsene står i kø

Det er så stort at det er nesten så man ikke kan tro at det er sant

Og så kommer en periode der det liksom føles tomt

Det er som om man har mistet kontakten på et vis

Man føler seg litt forlatt, litt snytt, litt alene

Man blir rastløs, ventende, hvorfor skjer det ikke noe

 

Forrige uke var en slik uke

Jeg gikk bare rundt og surret,  fant ikke fred inni meg, rastløs og urolig

Her en dag våknet jeg, stod opp og tenkte: I dag er alt annerledes

Hva er annerledes, nei det vet jeg ikke ,men noe har hendt

Noe godt noe

Jeg fylles av forventning og glede

Nå går jeg nye tider i møte

Jobben er gjort og jeg skal videre

Hvilken jobb, det vet jeg ikke, det føles jo ikke sånn her man går og suller.

 

Du skal over i en ny tid,

Du har jobbet hardt

Du har vært ærlig med deg selv, du har gått på trynet og du har vokst

Du har vokst sjelelig, hjertet ditt gleder seg

Du har vært modig

Helledussan for et mot du nå viser, nå er du ikke redd lenger

Du er ikke redd for hva andre skal si

Du er ikke redd for ikke å være bra nok

Nå står du fjellstøtt som den personen du er

Du har turd å komme frem

Ja ikke det at det heretter vil bli enkelt

Så langt i fra

Du vil få oppgaver som overgår din forstand

Du vil riste på hodet og si at nå orker jeg ikke mer

Dette vil jeg ikke

Du vil gråte dine bitre tårer og føle at styrken din er borte som et lite vindpust i sivet

Det er den ikke

Det er mye du ikke vet, og du skal heller ikke vite

Du må bare stole på at det blir riktig

Du skal få den energien du trenger til de oppgavene du skal ha

Du skal ikkve være redd

Du er ikke alene

Du skal ri  mange stormer av før du tar fatt på veien tilbake til stjernene

Dette er en annerledes dag

Det er en ny dag

Det som har vært er forbi og vil ikke komme tilbake

Det heter fortid

Du er nå klar for fremtiden

I dag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg