Når man plutselig får dobbelt så mye innhold

For en merkelig dag dette har vært.

Det er som om jeg har dobbelt så mye innhold, enn jeg bruker å ha.

Som om døgnet plutselig er mye lengre.

Først gjorde jeg bestillinger i formiddag, skrev Lillasjelord og fikk sendt de.

Så dukket denne karen, Matthew Smith, opp i varslene mine.

Han skulle ha gratis healing, 10.30, engelsk tid.

Han var en av lærerne når jeg var på kurs i oktober og skal være det i år også.

Jeg hadde tenkt litt de siste dagene om jeg skulle be om å komme i hans gruppe.

Jeg var nemlig på en transehealing med han i oktober og det var utrolig sterkt.

Jeg har ikke vært inne på Zoom på flere år og tenkte det ble kronglete å komme seg inn dit.

Men det gikk på få sekunder å ligge seg på.

Nå føler jeg at jeg har kommet et steg videre med å bli mer aktiv.

For det føles som om jeg har mer å gjøre, får jeg mer tid.

Rare greier.

Og healingen var nydelig.

Han skal ha flere gratissendinger fremover, så bare si fra hvis du vil ha link så du kan få nyhetsbrev fra han.

 

 

Så fikk jeg melding fra en venn om jeg ville være med på Bondepikene.

Gi meg et kvarter, sa jeg, så er jeg klar.

Jeg gjorde ferdig en bestilling, fikk på meg skoa og ut bars det.

 

 

Det er ikke så langt å gå, 6-700 meter kanskje, men nydelig å komme ut.

Deilig med blomster og farger,

Og en cappuccino med dobbel espresso.

Jeg kjøpte meg en pose te, men angrer litt når jeg så det var grønn te.

Men men, da skulle jeg vel ha det da.

 


Så var det hjem igjen, for å teste kokebok.

Klippfiskboken skal testes ut, i det vide og brede.

I dag ble det klippfisk med pesto.

https://lillasjel.blogg.no/klippfisk-med-pesto.html

Hvor er gubben?

Jo i dag har han styrt med diverse i garasjen og vært ut i naustet en tur.

Ja ikke vårt naust, det var sønnen tatt over, men han er sammen med søskenbarnet.

De planlegger flere fisketurer.

Nå skal jeg straks se MasterChef.

 

Deretter skal jeg skrive omtale av denne.

Og så har jeg et mål om å lese ut denne.

Jeg dropper tv i kveld også for denne boka er interessant.

Håper jeg får flere timer i morgen også.

Dette er gøy.

Ja, jeg glemte å si at jeg har nesten vasket ferdig kjøleskapet også.

Kun grønnsaksskuffer igjen.

Oj, jeg må huske å marinere en kylling i kveld, og jeg må henge ut klær.

Himmel og hav for en dag.

I morgen blir det hviledag, tror jeg.

I dag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg