Med ett er det som jeg føler meg i ett med noe større

 

Med ett er det som jeg føler meg i ett med noe større

Det er så fint

En følelse av felleskap

Som om jeg finner en mening med alt

Hvorfor er jeg

Hvordan kan jeg brukes til noe

Hva er min misjon

 

I det jeg hører på musikken fylles jeg av en lykkefølelse

En forståelse

En tilknytning til andre mennesker

Jeg lukker øynene, lar det fylle kroppen min

Jeg kjenner tårene renne

En følelse av lykke

Dette er livet

Dette er mitt liv

Dette er meg

Dette er meg slik jeg er innerst inne

 

Jeg elsker slike øyeblikk

Disse øyeblikkene når man forstår hvor stort alt er

Når man selv om man er alene der man sitter, føler seg som en brikke i noe mye større

Et felleskap av mennesker

Et felleskap av energier

Jeg føler fred

Som om noe jeg har lett etter, endelig er på plass

Lukk øynene, la musikken fylle kroppen din

I dag

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg