Det er så mange som bor i hodet mitt, for tiden

 

 

Utsikten i går kveld.

For en lykke det var, en nydelig dag.

I går ettermiddag var jeg på jobb.

Dette var jobbutsikten min.

Jeg satt på balkongen og tegnet.

Det skal jeg gjøre i dag også.

 

Det bor nemlig så mange mennesker i hodet mitt for tiden.

Noen ønsker seg bilde, andre ønsker seg ord.

Og så flytter de liksom inn hos meg.

De tar med seg hele livet sitt og flytter det inn i hodet mitt.

Noen er mer påtrengende enn andre.

De presser seg liksom foran, enda det ikke er deres tur.

Noen har så mye å fortelle, mens andre er mer stillfarende.

Når det gjelder de, må jeg lytte veldig nøye.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Det blåser litt men med et pledd går det Foreløbig ganske fint.

Frokost og kaffe, iPad, boken min og tegnesaker.

Slik er dagen min.

Etterhvert som menneskene i hodet mitt, prater til meg, skriver jeg stikkord.

Når jeg føler tegningen begynner å ta form, så kladder jeg.

 

 

Det kan se noe sånn ut.

Når jeg så føler elementene er på plass, tegner jeg de over på litt tykkere akvarellpapir.

Foreløbig bruker jeg akvarellfargeblyanter som jeg har vann på.

 

 

Her er et bilde før vanning.

 

Fargene blir sterkere når vannet kommer på.

Jeg er i startfasen, jeg kan jo ikke å tegne, så jeg må øve.

Jeg har kjøpt noen nye farger fra Kina, som jeg er spent på.

Gleder meg til å teste ut de.

Men er veldig glad mange liker bildene mine, selv om de ikke er profesjonelt utført, så har de noe annet.

De har hjertevarme og sjel i seg.

 

 

Bildene er spesialdesignet for hvert enkelt menneske.

Akkurat slik Lillasjelordene er.

De forteller en historie om hvem du er som menneske.

Og jeg elsker å holde på med dette og det føles så riktig at dette er noe jeg skal gjøre.

Og jeg måtte sette prisen opp litt, for jeg ble redd køen ble for lang.

Har jeg for mange som venter, kan jeg lett bli stresset.

Jeg har ikke lyst til å la folk vente for lenge.

Samtidig er jeg fullstendig klar over at jeg ikke kan ha det sånn.

Jeg kan ikke ha mange mennesker i hodet mitt på samme tid, alle ivrig etter å fortelle meg hvordan de er som mennesker.

Jeg vet at jeg kan ikke sitte i helgene oppslukt av dette.

Jeg må disiplinere meg etterhvert, lære meg å ta fri.

Men akkurat nå er det så gøy og jeg trenger å øve.

Stemmen i hjertet ledet meg til å bestille nytt kreativt kurs på Arthur Findlay, i mai neste år.

Derfor «vet» jeg, at jeg skal utvikle dette videre.

Det skal bli en del av hva Lillasjel tilbyr.

Så føler du inni deg at du gjerne skulle hatt et Lillasjelbilde, ta kontakt.

I dag

 

http://www.facebook.com/Lillasjel

eller SMS 9946 7178.

Det eneste jeg trenger av opplysninger, er navnet ditt og et bilde av deg .

 

Tuttapus liker også å være med.

 

2 kommentarer
    1. Tenkte først det var turister du mente med overskrifte…:) og tenker på når jeg leser at det at må være stressende å ha det slik, så mange mennesker i hodet til enhver tid, men du har nok avstressingsteknikker og kontroll på det…

      1. Ja jeg må nok lære meg å disiplinere meg men akkurat nå når det er mange bestillinger, blir det litt ekstra. Det er litt for å beskrive hvordan det er når jeg leser mennesker også 🙂 Derfor veldig fint for meg å lese. Da kobler jeg ut.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg