Kjerringa på treningsleir i Danmark


Ja da er vi i Danmark.

Det ser man på trærne.

Mange steder i Danmark vokser trærne på skrå for det er så mye vind.

 

Været kunne vært bedre og det kunne vært verre.

Der borte ser man Ebeltoft.

Det er for langt å gå i dag.

Det er vind i dag også.

Og det er meldt Lyn og torden.

En luftetur må vi ha.

Vi går på kafé.

Er det utsalg eller skal det kastes, skal tro?

 

Det har nok vært lite regn, for det er veldig tørt overalt.

 

Solen skinte men innimellom kom det en byge.

Den store bestemorgutten foreslo å søke ly under trærne.

Det var kjempelurt for det var bare små byger og så skinte det opp igjen.

 

 

Vi gikk halvveis til Ebeltoft.

Det var langt til meg å være.

Jeg vurderte å gå inn i sentrum og få de til å hente meg igjen, men fant ut at i dag, snur jeg nesen hjem igjen.

Der borte i svingen bor vi.

Kjerringa har fått luftet seg.

Nå må hun hvile litt så hun er klar for flere treningsturer.

Dette blir nok bra, tror jeg.

I dag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg