Jenny Colgan, Den endeløse stranden

Jenny Colgan, Den endeløse stranden

Leseeksemplar fra Lesetid, Gyldendal

 

Jeg likte veldig godt den første boken om Flora og hennes lille øye, Mure.

Jenny Colgan, Velkommen til Floras kafé

Jeg var derfor spent på om Den endeløse stranden, ble like bra og det ble den.

Dette er bøker jeg virkelig koser meg med.

Det er en lun humor i disse bøkene samtidig som det også er alvorlige temaer.

Akkurat det synes jeg Colgan mestrer veldig bra. Dette er en type feelgood som jeg liker godt, nemlig alvor med en dose romantikk. Jeg er jo ikke så glad i for mye hjerte og smerte.

Jeg anbefaler varmt Jenny Colgans bøker

 

 

 

Flora MacKenzie har sakte begynt å tilpasse seg livet på Mure, den lille skotske øya som hun forlot i sin ungdom. Å bytte ut hektiske London med uendelige strender og vakker natur kjennes helt rett. Kafeen hun driver i det rosa huset ved stranden er blitt en suksess, og hun har funnet kjærligheten med Joel. Men hvorfor er det så vanskelig å komme ham inn på livet? Og hvorfor virker det som om han skjuler noe for henne?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg