Jeg tryller fiskegryte av Løpstikkesuppe

 

Her om dagen lagde jeg Løpstikkesuppe for første gang i mitt liv.

Løpstikkesuppe med pak choi

 

I dag kuttet jeg 2 gulrot, 2 vårløk og et par pak choi skudd som var igjen. De var blitt veldig visne allerede de skuddene. Kanskje er det for kaldt i kjøleskapet.
Jeg surret de litt.

Så hadde jeg i suppa og lot det koke noen minutter.

 

Jeg skar opp fisk og persille.

Det hadde jeg i til slutt og simsalabim, nydelig fiskegryte.

Servert med potet og flatbrød.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg