Jeg må lures i gang

 

Dette har vært en annerledes uke, men egentlig ikke.

Gubben har vært borte hele uka, stikker innom lørdag og forsvinner igjen søndag.

Dagene har derfor gått litt i surr.

At det er fredag i dag, har jeg vansker med å ta inn.

Fredag her i huset, er snacks og tv-kveld.

Det kan jeg ha i kveld også, men jeg tviler.

Er det mulig, gjør jeg nok som i går, satt ute til 23.30

Det er så deilig å sitte ute i mørket.

Det var bare så vidt at jeg så fjellene.

 

 

Jeg leste ut boken min og i dag begynner jeg på en ny.

Blir litt oppgaver å gjøre i dag også, så blir nok ikke ferdig, over 400 sider.

Heldigvis har jeg kommet i gang igjen med Lillasjeljobbing etter ferien.

Det tar ofte litt tid før jeg er i gang.

Ønsker du healing eller Lillasjelord, både personlige og fra noen som har gått over, er det bare å sende melding.

Litt ventetid kan det bli, så du er klar over det.

 

Litt husmorsysler, må jeg også lure inn.

Jeg har noen hviledager igjen, men små oppgaver kan gjøres.

Jeg lurer meg selv, ved å plutselig tømme en skuffe, for da kan den lett vaskes.

Jeg bare gjør det uten å tenke på det først.

Faren er at du gjør flere og flere, når du egentlig bør holde deg litt i ro.

Nå er to skuffer rene.

Jeg bruker aldri å komme helt rundt.

Neste uke har jeg mye besøk, da skal det ikke vaskes.

 

 

Jeg hadde et kjøpebrød fra TooGoodToGo-kassa, men jeg fant ut at det duger ikke.

Jeg må ha ordentlige brød med smak, ikke luft.

Nå står tre brød på heving.

Jeg skal fortelle dere om gårsdagens kveitemiddag.

Hvis jeg får tak i den kokken, som serverte det, ja da skal hen få seg ei skrape.

Men der er det fortsettelse følger i en annen blogg.

Kan ikke få alt her.

 

 

Pus og jeg skaper dagen god her ute på balkongen.

Planlegging av septemberlesing blir det også.

Det skal jo være klart til 31.august så forberedelsene må begynne, siden neste uke blir travel.

Blir en litt annerledes lesemåned.

Og jeg skal også begynne å se igjennom høstens boknyheter.

De finner jeg nok på YouTube og gjør jeg det, skal jeg presentere de her.

Det var vel lurt.

Jeg skal jo også på bokarrangementer.

Til og med noen dere ikke har fått høre om enda, så følg med.

Jeg er heldig synes jeg, veldig heldig.

I dag

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg