Jeg liker deg ikke

 

Jeg fikk dette vidunderlige hjelpemidlet til jul.

En robotstøvsuger.

Etter skapvasken i går, ja det ble bare et skap i går, ble det ruskete på kjøkkenet.

Ta deg en kose deg dag

Mens jeg vasket skap, vasket roboten hybelen min.

Jeg må bære den inn dit pga dørstokken, men det er ganske behagelig at det er vasket der, mens jeg gjør andre ting.

Stue og kjøkken fikser den selv, når jeg klikker clean.

Etter skapvask, satte jeg meg derfor ned med kaffen min og så tv mens Roborock tok turen inn på kjøkkenet og vasket gulvet for meg.

 

Det er imidlertid en frøken på fire bein som ikke er så begeistret som meg.

Hun har ikke reagert på den gamle robotstøvsugeren vi hadde, men denne liker hun ikke.

Når roboten starter opp, sier den starting to clean.

Da reagerer katten og er tydelig misfornøyd.

Når roboten skal til kjøkkenet må den passere pus.

Puta til Tutta blir et hinder så roboten må sirkle seg rundt pus for å komme videre.

Da slår hun til den.

Jeg liker deg ikke, freser hun

 

Den sirkler seg forbi pus som freser det beste hun kan.

Den går inn på kjøkkenet, vasker gulvet og kommer så tilbake på lading.

 

 

 

Fillern, der er den på vei tilbake. Hold deg unna meg.

Vi får håpe de blir venner en dag.

Jeg koser meg ihvertfall

I dag

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg