Jeg gråter noen tårer for deg min kjære venn

 

Jeg gråter noen tårer for deg min kjære venn

Men tårene mine vil ikke hjelpe deg

Du må gråte dem selv

Hadde jeg bare kunne gitt deg litt av styrken min

Men jeg får det ikke til

Du må selv grave dypere enn noen gang før

Du må ned i mørket og prøve å finne motet ditt

Motet til å leve livet

Finne den lille stripen av lys

En bitte liten flamme som igjen kan gi deg livsgnist

 

Jeg skal ikke si at jeg forstår hvor vondt du har det

Det ville vært løgn for det kan jeg ikke vite

Jeg har aldri vært der

Aldri så langt nede i det mørkeste mørke

Derfor kan jeg ikke trøste deg heller

Ikke trøste og ikke forstå

 

Hadde det hjulpet skulle jeg båret deg

Tatt deg på fang som den kjæreste skatt

Sunget deg i søvn så du kunne finne litt hvile

Men dette er din kamp og du må gå i den alene

Det er ikke noe jeg kan gjøre

Det eneste jeg har å tilby er tankene mine

Tanker fylt av kjærlighet til deg du vakre sjel

Jeg sender de avsted og håper at de når deg

Fra mitt hjerte til ditt hjerte

Måtte du bare finne nok mot og styrke

I dag

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg