Jeg forsker igjen

 

Dere som følger meg,  vet at jeg elsker å utfordre tankene litt.

Jeg renser hus for tunge energier.

Dette føler jeg er viktig, for ofte er det tunge energier i et hus.

De påvirker de som bor i huset.

Før trodde jeg mennesker som har gått bort, var der fortsatt, at de ikke hadde gått over.

Dette tror jeg ikke lenger.

I det vi går over og kroppen forsvinner, er vi over i ånderiket.

Det er en intelligent verden og ingen “henger igjen”

Husk at det er ikke noe fasit, dette er mine tanker og hvordan Jeg tror det henger sammen.

Jeg respekterer at andre kan tro noe annet.

 

Det som imidlertid henger igjen, er energiene.

Både etter personer og situasjoner.

Også energiene, når de som har gått over, er på besøk.

Disse energiene kan være tunge å kjenne på.

Mange er nå åpne og leser disse energiene.

Ofte føles de skremmende, men jeg tror ikke at det er noe å være redd.

Det er ingen som kan gjøre oss noe eller ønsker det for den saks skyld.

Men det er ikke der jeg forsker, husrensen er bare inspirasjonen.

Det var nemlig noe som  plutselig åpenbarte seg for meg her om dagen.

I og med at vi kan rense energi, renser vi jo også energier etter de som fortsatt lever.

Alt vi gjør er energi og setter igjen spor.

Ofte når vi renser hus, kommer det opp hvordan de som bor der har det også.

Da forstod jeg at vi også kan endre energien i situasjoner vi har opplevd.

Det vi har opplevd blir aldri borte,  men ved å endre energiene, kan det være en hjelp så de blir lettere å leve med.

Dette forsker jeg derfor på for tiden.

Jeg sender healing/rens til situasjoner folk har opplevd.

Jeg tror jo ikke på tidligere liv, at sjelen vår fyker opp og ned.

Ja, jeg vet at jeg er av de få, men det er rett og slett ikke logisk for meg og før jeg føler at det kan være riktig, tror jeg ikke på det.

Jeg tror derfor heller ikke på at vi må gjøre opp for ondskap i tidligere liv eller at skader henger igjen, fra personer vi har vært før.

Derimot tror jeg vi kan lese personer og situasjoner som har vært før, via energiene.

Jeg tror også at energiene følger generasjonene i og med at vi ligger i en livmor i ni måneder og også er egg mens vi er i vår bestemor.

På den måten vil energiene følge oss.

Å kutte tråder og løse opp, endre gamle energier, tror jeg kan være svært virkningsfullt.

Det blir forskningsprosjekt fremover.

Jeg tror også at når vi endrer energiene fra det vi har opplevd, vil det hjelpe de som kommer etter oss.

Fascinerende forskning

I dag

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg