Jeg er redd jeg blir oppsagt

 

 

I dag dro vi ut på eventyr igjen.

Vi forlater Romsdalen, tar turen til Larvik.

Fjellene gjemmer seg litt for oss. Og det er noen snøbyger.

 

Bispen, Kongen og Dronninga gjemmer seg.


Trolltindene har gått i skjul.

Nei se, her kom minstegutten til mamma kjørende forbi. Øvelseskjøring for utrykningskjøretøy.

 

Det ble ikke vakre bilder på tur nedover. Dette er fra hotellrommet i Larvik.

Det var nemlig så mye salt på veiene at vinduene ble skitne.

Jeg tror kanskje jeg får oppsigelse som kartleser.

Gubben skulle absolutt kjøre Gjøviksiden nedover og jeg hadde noen utfordringer med navigeringen gjennom Hønefoss.

Det kan hende jeg beholder jobben, for jeg hadde en klage på for dårlig planlegging av rute, etter tre mil nedover Lierbakkene.

Neste gang sa jeg,  må du skrive ut kart over reiseruten, hvis jeg skal navigere eller kjøre om Oslo.

 

Men frem kom vi.

Og øl ble det.

Så gikk vi på Kinarestaurant

 

God mat og innmari mye mat.

Jeg bestilte en rett med fire ulike ting.

Kylling, biff, sursøt svinefilet og reker.

 

 

I morgen er det lunsj med cruisevenner, deretter Myriam Bjerkli bokbad og 60~års feiring,

Nå har fruen inntatt horisontalen og nekter å flytte seg igjen.

I dag

 

2 kommentarer
    1. Om jeg ikke husker helt feil, så var det for en tid tilbake en leser som mente du burde skaffe deg et liv, eller noe i den dur😏
      Men jeg må da virkelig si at du opplever mye spennende! 🙂
      Kos deg på tur🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg