Jeg er ikke den som gir meg så lett

 

Dette er Lillasjelord fra en som har gått bort. Ønsker du at jeg skal skrive ord fra noen, ta kontakt på facebook, Lillasjel

eller sms 9946 7178

 

Ja, du kjenner meg

Når jeg har bestemt meg for noe, da gir jeg meg ikke så lett

Jeg har nå prøvd lenge å påvirke den dama slik at jeg skulle få deg i tale

Jeg har prøvd å påvirke deg også

Ja, du føler at jeg er der og tenker på meg, men jeg når liksom ikke helt igjennom

Jeg vil jo så gjerne at du skal vite at jeg er der

Jeg bruker å nappe deg litt i ørene når du sitter i ro

Av og til skvetter du til og snur deg men det er ingen bak deg

Jeg må bare le litt også for du er jo litt rar da, når du forfjamset snur deg

Men jeg er der hos deg, ikke noe er forandret

Jeg føler du savner meg, nærheten vi hadde

Du savner å kunne klatre opp i fanget mitt og få trøst

Akkurat slik du brukte når noe gikk deg imot

Da var det du og jeg mot resten

Noen ganger sovnet du der, på fanget mitt

Når du var veldig liten, sovnet du med tutten i munnen

Du har sluttet med den nå, men likevel trenger du trøst i blant

Det er som om du føler deg ensom, selv om du ikke er alene

Du savner den gode varme kjærligheten

Den som er der uten at det blir stilt krav til deg

Det var det du syntes var så godt med meg

At selv om du var litt ulydig og hadde gjort noe galt, fikk du trøst likevel

 

Vi fikk ikke så mye tid sammen som vi ønsket

Livet kom liksom i veien for oss

Det gikk så fort, ja det var slik jeg følte det

Jeg bærer ikke nag til noen, livet kan være vanskelig for mange

Det er ikke enkelt å skulle gjøre alt riktig

Jeg gikk med fred i sinnet, dere skal ikke tro noe  annet

Jeg var nok egentlig litt forberedt selv om jeg ikke skjønte det

Som om jeg gikk, før det var min siste time på jorden

Det sies at det er ofte slik, at man forberedes på veien man skal gå

At kontakter knyttes, at de som skal følge oss over, kommer og tar i mot oss

Derfor skal du ikke tenke på det

Alt ble som det skulle, det bare måtte bli sånn

 

Det forholdet du og jeg hadde, var så nært

Vi trengte ikke de store ordene

Det var en kommunikasjon mellom hjertene våre

Det jeg vil du skal vite, er at den forbindelsen er der fortsatt

Det er bare at du ikke ser deg

Jeg er hos deg, når du måtte ønske det

Når du tenker på meg, er jeg bare den tanken unna

Jeg vet ikke helt hvor mye du kjenner meg, derfor skal du be meg komme nærmere

Da vil du kjenne det på kroppen, sier damen

Hun kjenner meg godt, med at hun blir rørt og tung i kroppen

Hun kjenner meg sterkt sier hun

Slik kan også du kjenne meg når du ber om det

Og det er som om du har behov for den trøsten akkurat nå

Som om du har behov for å vite at du ikke er forlatt

Du er så lei av å bli forlatt av de du er glad i

Du er så lei av ikke å ha kontroll over livet ditt

Men det er da du må huske at du har kontroll over deg selv

Stol på deg selv

Husker du hvor sta du kunne være når du ikke fikk viljen din

Du ble illsint og la deg ned på gulvet og sparket med armer og bein

Den staheten har du nå også, så bruk den

Ikke finn deg i å bli hersjet med, ta kontrollen selv

Bestem over livet ditt og hvordan du vil ha det

Det er viktig for meg at du forstår det

Tusen takk, lille snuppeduppa mi, husk at jeg er der

For alltid er jeg der hos deg, for alltid, til evig tid

Når våren nå kommer med alle blomstene så følg med på stien der du går

Kanskje legger jeg noen gule løvetann foran deg til minne om når du plukket de til meg

Da kan du plukke de opp og si hei til meg og du vil vite at jeg er der

For alltid er jeg der, til evig tid

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg