Jeg er blitt lurt igjen av samme mann

 

Ja, det er ikke alvorlig lureri.

Jeg tror han har lurt seg selv også.

Eller rettere sagt, han visste det ikke.

Her har jeg gått rundt og trodd jeg skulle være alene i 12 dager i strekk, men det skal jeg ikke.

Ikke hver periode ihvertfall.

Han vil komme hjem lørdagsettermiddag og reise igjen søndag kveld.

 

I helga var han på Raumarock.

Jeg valgte å være i ro hjemme.

I går syntes han nok derfor at jeg måtte luftes litt.

 

Lufting ble det, luftig også

 

Vi ville fornye årskortet vårt.

Vi liker å kunne ta oss en luftetur innimellom.

En liten gulrot for å få oss, les meg, ut.

 

Kaffe og soft is er ikke feil. Og tenk en dag med litt sol, helt til vi kom ned igjen. Da regnet det igjen.

Da er vi ferdig luftet.

Her ser vi trappene som er bygd for de som vil gå. Dette er nedenfor Rampestreken.

 

 

I dag skinner solen. Pus har tatt oppdraget med å tørke balkongen for det har regnet mye igjen.

Hun ser nesten ut som en stor hamster.

 

 

I dag skal jeg ikke reise langt.

Jeg skal holde meg i  Skottland.

Livet til Mungo er litt trist å lese om, så jeg planlegger noe koseligere og lettere når jeg har lest den ut.

Det blir nok en fin dag.

I dag.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg