Jeg beklager å måtte skuffe deg

 

 

Jeg beklager å måtte skuffe deg

Det går bare ikke

Ja jeg forstår du savner meg

At du savner oss, det vi hadde

Samtalene oss imellom

Men det går bare ikke

Jeg er meg

Jeg vil bestandig være det

Jeg vil ikke endre meg

Ikke engang for deg

Hvis du ikke kan ta meg som jeg er, ja da er det ikke oss

Slik er det bare

Slik må det være

Det er så viktig for meg å få være meg

Jeg takler ikke å være noe annet

Det gjør meg ulykkelig, det gir meg ikke ro

Jeg får ikke utviklet meg

Jeg låser meg, som om jeg er inne i et skap

Jeg er ikke fri

Jeg må være fri

Jeg må kunne fly som fuglen

Jeg må kunne være alt jeg er

Du vil ikke ha meg som jeg er

Du vil at jeg skal endre meg for deg

Jeg kan ikke endre meg

Jeg kan ikke endre meg for noen

Derfor velger jeg deg bort

I dag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg